خوش آمديد,
مهمان
|
|
شکلی از ارتباط غیرشخصی از ریشهها، کالاها و خدمات که در ازای پول به وسیله یک حامی شخصی با استفاده از رسانههای گروهی برای ترغیب مخاطب یا تاثیرگذاری بر او صورت میگیرد.
فکر میکنم ویژگی آنها 1- فردی به عنوان حامی یا آگهی دهنده می باشد که پیگیر آن می گردد؛ 2- از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطبان استفاده شده است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سعیده حاج علی
|
|
مممنون از پاسخ شما
خانم فخیمی و 3-همیشه پای پول هم در میان است |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
(AMA) شکلی از ارتباطات غیر شخصی اندیشه ها کالا ها خدمات که در ازای پول بوسیله ی یک حامی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطب یا تاثیر گذاری بر او صورت میگیرد
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
شکلی از ارتباط غیرشخصی از ریشهها، کالاها و خدمات که در ازای پول به وسیله یک حامی شخصی با استفاده از رسانههای گروهی برای ترغیب مخاطب یا تاثیرگذاری بر او صورت میگیرد.
فکر میکنم ویژگی آنها 1- فردی به عنوان حامی یا آگهی دهنده می باشد که پیگیر آن می گردد؛ 2- از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطبان استفاده شده است.3- وهمیشه پای پول در میان است . |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
شکلی از ارتباط غیرشخصی از ریشه ها و اندیشه ها و کالا ها و خدمات که در ازای پول به وسیله یک حامی مشخصی با استفاده از رسانههای گروهی برای ترغیب مخاطب یا تاثیرگذاری بر او صورت میگیرد.
فکر میکنم ویژگی آنها : 1- فردی به عنوان حامی یا آگهی دهنده می باشد که پیگیر آن می گردد 2- از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطبان استفاده شده است 3- همیشه پای پول در میان است |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
تعريف انجمن امريكايي بازاريابي از تبليغات:
شكلي از ارتباط غيرشخصي انديشه ها،كالاها وخدمات كه در ازاي پول به و سيله ي يك حامي مشخص با استفاده از رسانه هاي گروهي براي ترغيب مخاطب يا تاثير گذاري براو صورت مي گيرد. به نظرمن ويژگي آن اين است كه رسانه ها تاثير بسزايي در انتخاب كالا موردنظر مخاطب دارند و مخاطب را ترغيب مي كنند به خريد كالاها. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|