دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: American Marketing Association

American Marketing Association 9 سال 11 ماه ago #75255

شکلی از ارتباط غیرشخصی از ریشه‌ها، کالاها و خدمات که در ازای پول به وسیله یک حامی شخصی با استفاده از رسانه‌های گروهی برای ترغیب مخاطب یا تاثیرگذاری بر او صورت می‌گیرد.
فکر میکنم ویژگی آنها 1- فردی به عنوان حامی یا آگهی دهنده می باشد که پیگیر آن می گردد؛ 2- از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطبان استفاده شده است.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سعیده حاج علی

American Marketing Association 9 سال 11 ماه ago #75536

مممنون از پاسخ شما
خانم فخیمی
و 3-همیشه پای پول هم در میان است
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

American Marketing Association 9 سال 11 ماه ago #78863

(AMA) شکلی از ارتباطات غیر شخصی اندیشه ها کالا ها خدمات که در ازای پول بوسیله ی یک حامی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطب یا تاثیر گذاری بر او صورت میگیرد
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

American Marketing Association 9 سال 11 ماه ago #80165

شکلی از ارتباط غیرشخصی از ریشه‌ها، کالاها و خدمات که در ازای پول به وسیله یک حامی شخصی با استفاده از رسانه‌های گروهی برای ترغیب مخاطب یا تاثیرگذاری بر او صورت می‌گیرد.
فکر میکنم ویژگی آنها 1- فردی به عنوان حامی یا آگهی دهنده می باشد که پیگیر آن می گردد؛ 2- از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطبان استفاده شده است.3- وهمیشه پای پول در میان است .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

American Marketing Association 9 سال 11 ماه ago #80503

شکلی از ارتباط غیرشخصی از ریشه‌ ها و اندیشه ها و کالا ها و خدمات که در ازای پول به وسیله یک حامی مشخصی با استفاده از رسانه‌های گروهی برای ترغیب مخاطب یا تاثیرگذاری بر او صورت می‌گیرد.
فکر میکنم ویژگی آنها :
1- فردی به عنوان حامی یا آگهی دهنده می باشد که پیگیر آن می گردد
2- از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطبان استفاده شده است
3- همیشه پای پول در میان است
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

American Marketing Association 9 سال 11 ماه ago #80676

  • زهرا فضلی
  • زهرا فضلی's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 84
  • Thank you received: 37
تعريف انجمن امريكايي بازاريابي از تبليغات:
شكلي از ارتباط غيرشخصي انديشه ها،كالاها وخدمات كه در ازاي پول به و سيله ي يك حامي مشخص با استفاده از رسانه هاي گروهي براي ترغيب مخاطب يا تاثير گذاري براو صورت مي گيرد.

به نظرمن وي‍‍ژگي آن اين است كه رسانه ها تاثير بسزايي در انتخاب كالا موردنظر مخاطب دارند و مخاطب را ترغيب مي كنند به خريد كالاها.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: سعیده حاج علی