خوش آمديد,
مهمان
|
|
نظریه های متقاعد سازی 1- مدل کوشش دخور 2-مدل استشهادی - نظام دار
1-پوشش در خور : این مدل متعلق به پتی وکاچیوپو می باشد. این مدل کار آمدی در زمینه پردازش اطلاعات وشیوه متقاعد ساختن است . در این نظریه تفکر به عنوان متغیر واسطه ای برای متقاعد شدن محسوب میشود . و هرگونه متقاعد شدن وکیفت آن متکی به شیوه پردازش اطلاعات درباره موضوع است وقتی بحث از متقاعد سازی است فکر کردن وچگونگی آن فوق العاده حائز اهمیت است. وقتی مردم یک پیام متقاد سازی دریافت می کنند .چه اتفاقی می افتد . طبق نظریه (پتی وکاچیوپو) و همکاران آنان مردم درباره پیام ها فکر می کنند. بحث ایجاد می شود. و شاید استدلالی برجای گزارد .بدین ترتیب همین فکر ها است ونه خود پیام که با تغییر نگرش ویا به مقاومت در برابر تغییر نگرش منتهی میشود . طبق مدل پوشش در خور دو فرآیند مختلف که منعکس کننده میزان متفاوتی از پوشش های شناختی پیام گیران می باشد |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام
آقای گنجی خلاصه مطلب شما دریافت شد اما فکر می کنم در دو مورد به جای کوشش ، پوشش آورده شده است ممنون |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|