خوش آمديد,
مهمان
|
|
خانم فضلی
متشکرم از پاسخ صحیح شما |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
نطریه های متقاعد سازی:
1:کوشش در خور 2:استشهادی _نطام دار متقاعد سازی بر اساس کوشش در خور بادو فرايند مختلف 1-شيوه اصلي 2-شيوه پيراموني صورت ميگيرد.شيوه اصلي فرايندي ه عنوان شيوه ي اصلي شناخته شده است وچنين فرايندي هنگامي روي ميدهد كه دريافت كننده پيام راجالب ،مهم ويا باتقاضاي شخصي خود مرتبط ببيند واينكه هيچ چيز مانع ومزاحم توجه دقيق به پيام نشود دراين موارد مردم ممكن است پيام رابه شيوه ي دقيق ومتفكرانه مورد بررسي قرار داده قدرت استدلال عقلي ومحتواي آن را ارزيابي كنند وچنانكه واكنش هاي انها نسبت به موضوع مطلوب باشد نگرش فردي درباره ي ان ممكن است تغييركند وترغيب واقناع ايجادشود. شيوه پيراموني:فرايندي كه به عنوان شيوه پيراموني شناخته شده وبراساس ان ادمي بهنشانه هاي ظلهري متقاعدكننده پاسخ مي دهدودرنتيجه نگرش خود را عوض مي كنددراين شيوه ممكن است پيام گيران چنين تلقي كنند كه پيام غيرجالب ونامربوط است انگاه انگيزه اي براي پردازش دقيق ان نخواهند داشت دراين حالت اين بدان معني نيست كه پيام ها تاثيري به جانمي گذارند بلكه برعكس متقاعدشدن همچنان ممكن است ايجاد شوداما اين بار نه باشيوه هاي اصلي بلكه به شيوه ي پيراموني. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
نظريه هاي متقاعدسازي به دو دسته ي :
1-مدل كوشش درخور 2-استشهادي(نظام دار) تقسيم ميشوند. دراين روش دو فرايند مختلف 1-شيوه اصلي 2-شيوه پيراموني صورت ميگيرد. شيوه اصلي فرايندي به عنوان شيوه ي اصلي شناخته شده است وچنين فرايندي هنگامي روي ميدهد كه دريافت كننده پيام راجالب ،مهم ويا باتقاضاي شخصي خود مرتبط ببيند واينكه هيچ چيز مانع ومزاحم توجه دقيق به پيام نشود دراين موارد مردم ممكن است پيام رابه شيوه ي دقيق ومتفكرانه مورد بررسي قرار داده قدرت استدلال عقلي ومحتواي آن را ارزيابي كنند وچنانكه واكنش هاي انها نسبت به موضوع مطلوب باشد نگرش فردي درباره ي ان ممكن است تغييركند وترغيب واقناع ايجادشود. شيوه پيراموني:فرايندي كه به عنوان شيوه پيراموني شناخته شده وبراساس ان ادمي بهنشانه هاي ظلهري متقاعدكننده پاسخ مي دهدودرنتيجه نگرش خود را عوض مي كنددراين شيوه ممكن است پيام گيران چنين تلقي كنند كه پيام غيرجالب ونامربوط است انگاه انگيزه اي براي پردازش دقيق ان نخواهند داشت دراين حالت اين بدان معني نيست كه پيام ها تاثيري به جانمي گذارند بلكه برعكس متقاعدشدن همچنان ممكن است ايجاد شوداما اين بار نه باشيوه هاي اصلي بلكه به شيوه ي پيراموني. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
نظریه های متقاعد سازی به 2 دسته تقسیم میشوند 1. مدل کوشش درخور 2. مدل کوشش استشهادی
که برای مدل کوشش در خور به صورت شیوه اصلی وشیوه پیرامونی اایجاد میشود.شیوه اصلی هنگامی روی میدهد که در یافت کننده پیام را جالب مهم ویا با تقاضای شخصی خود مرتبط بداند. واینکه هیچ چیز مانع ومزاحم توجه دقیق به پیام نشود.در این مورد مردم پیام را به شیوه دقیق ومتفکرانه مورد بررسی قرار داده قدرت استدلالی عقلی ومحتوای ان را ارزیابی میکنند.وچنان که واکنش های ان ها نسبت به موضوع مطلوب باشد. نگرش فردی درباره ان ممکن است تغییر کند وترغیب واقناع شود. در شیوه پیرامونی که بر اساس ان ادمی به نشانه های ظاهری متقاعد کننده پاسخ میدهد و درنتیجه نگرش خود را عوض میکند در این شیوه ممکن است پیام گیران چنین تلقی کنند. که پیام غیر جالب ونامربوط است.انگاه انگیزه ای برای پردازش دقیق ان نخواهد داشت. در این حالت این بدان معنی نیست که پیام ها تاثیر به جا نمیگذارد بلکه برعکس متقاعد سازی همچنان ممکن است ایجاد شود اما این بار نه به شیوه اصلی بلکه به شیوه پیرامونی. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
نظريه هاي متقاعدسازي به دو دسته ي :
1-مدل كوشش درخور 2-استشهادي(نظام دار) تقسيم ميشوند. دراين روش دو فرايند مختلف 1-شيوه اصلي 2-شيوه پيراموني صورت ميگيرد.شيوه اصلي فرايندي ه عنوان شيوه ي اصلي شناخته شده است وچنين فرايندي هنگامي روي ميدهد كه دريافت كننده پيام راجالب ،مهم ويا باتقاضاي شخصي خود مرتبط ببيند واينكه هيچ چيز مانع ومزاحم توجه دقيق به پيام نشود دراين موارد مردم ممكن است پيام رابه شيوه ي دقيق ومتفكرانه مورد بررسي قرار داده قدرت استدلال عقلي ومحتواي آن را ارزيابي كنند وچنانكه واكنش هاي انها نسبت به موضوع مطلوب باشد نگرش فردي درباره ي ان ممكن است تغييركند وترغيب واقناع ايجادشود. شيوه پيراموني:فرايندي كه به عنوان شيوه پيراموني شناخته شده وبراساس ان ادمي بهنشانه هاي ظلهري متقاعدكننده پاسخ مي دهدودرنتيجه نگرش خود را عوض مي كنددراين شيوه ممكن است پيام گيران چنين تلقي كنند كه پيام غيرجالب ونامربوط است انگاه انگيزه اي براي پردازش دقيق ان نخواهند داشت دراين حالت اين بدان معني نيست كه پيام ها تاثيري به جانمي گذارند بلكه برعكس متقاعدشدن همچنان ممكن است ايجاد شوداما اين بار نه باشيوه هاي اصلي بلكه به شيوه ي پيراموني. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
دراين روش دو فرايند مختلف 1-شيوه اصلي 2-شيوه پيراموني صورت ميگيرد.شيوه اصلي فرايندي ه عنوان شيوه ي اصلي شناخته شده است وچنين فرايندي هنگامي روي ميدهد كه دريافت كننده پيام راجالب ،مهم ويا باتقاضاي شخصي خود مرتبط ببيند واينكه هيچ چيز مانع ومزاحم توجه دقيق به پيام نشود دراين موارد مردم ممكن است پيام رابه شيوه ي دقيق ومتفكرانه مورد بررسي قرار داده قدرت استدلال عقلي ومحتواي آن را ارزيابي كنند وچنانكه واكنش هاي انها نسبت به موضوع مطلوب باشد نگرش فردي درباره ي ان ممكن است تغييركند وترغيب واقناع ايجادشود.
شيوه پيراموني:فرايندي كه به عنوان شيوه پيراموني شناخته شده وبراساس ان ادمي بهنشانه هاي ظلهري متقاعدكننده پاسخ مي دهدودرنتيجه نگرش خود را عوض مي كنددراين شيوه ممكن است پيام گيران چنين تلقي كنند كه پيام غيرجالب ونامربوط است انگاه انگيزه اي براي پردازش دقيق ان نخواهند داشت دراين حالت اين بدان معني نيست كه پيام ها تاثيري به جانمي گذارند بلكه برعكس متقاعدشدن همچنان ممكن است ايجاد شوداما اين بار نه باشيوه هاي اصلي بلكه به شيوه ي پيراموني. نظريه هاي متقاعدسازي به دو دسته ي : 1-مدل كوشش درخور 2-استشهادي(نظام دار) تقسيم ميشوند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|