خوش آمديد,
مهمان
|
|
دانشجویان عزیز تکالیف شما در سایت به شرح زیر است
1- خلاصه کنفرانسی که در کلاس داشته اید را ارائه دهید 2- خلاصه یکی از جلسات کلاس را در حد یک صفحه با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
بنام خدا و با سلام .
خلاصه درس اقناع : نظریههای متقاعد سازی. تفاوت بین دو شیوه اصلی و پیرامونی در تغییر نگرش (اقناع). نتیجهگیری.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام خدمت استاد ارجمندم
1_با توجه به فرمایش شما قرار شد یکی از همگروهیها (خانم هدی اوزار) کنفرانس ارایه شده را در سایت قرار دهد. 2_خلاصه جلسه اخر در این جلسه در مورد روان شناسی اجتماعی تبلیغات صحبت شد و تعریف آن بیان گردید.روان شناسی اجتماعی تبلیغات عواملی است که سبب میشود که افراد تحت تاثیر تبلیغ قرار گرفته و موافق با آن واکنش نشان دهند .عوامل دخیل در این موضوع عبارتند از تلقین پذیری _همچشمی گروهی_تداعی معانی و انتقال_مغز شویی. برای هر کدام تعاریفی ارایه شد.و در نهایت هم ضد تبلیغ توضیح داده شدکه دارای 2 مفهوم جداگانه بود. اولین مفهوم مواقعیکه در مقابل تبلیغات رقیب پاسخ صریح تبلیغاتی داده میشودمثال انتخاباتی که اخیرا برگزار شد زده شد.مفهوم دوم در مواقعی است که به مبلغان با تهیه تمهیدات و لوازم زیاد و با توسل به شگرد های تبلیغی در موضوعی تبلیغ می کنند اما به دلایلی نتیجه عکس حاصل می شود. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سعیده حاج علی
|
|
به نام خدا
باسلام خدمت استاد گرامی روان شناسی اجتماعی تبلیغات(خلاصه جلسه آخر) منظور از روانشناسی اجتماعی تبلیغات شناخت عواملی که سبب می شود افراد تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفته وموافق با آن واکنش نشان دهند.عوامل موثر در این اثر بخشی تلقین پذیری -همچشمی گروهی-تداعی معانی وانتقال-مغزشویی تلقین پذیری:پدیدهای است اکتسابی که تحت تاثیر فرایند جامعه پذیری به تدریج واکنشی را که موافق میل ونظر آنان است از خود نشان می دهد. همچشمی گروهی:انسان وقتی در انبوه خلق گرفتار شود به دلیل همچشمی زودتر تحت تاثیر قرار می گیرد وبدون اراده وبطور غیر منطقی به تقلید از دیگران می پردازد. تداعی معانی وانتقال:تبلیغ گران اگهی های بازرگانی از آن کمال بهره می گیرند.مثال ورزش کار مغز شویی:تکنیک یا فرایندی است برای تاثیر گذاری بر فرد تا چیزهایی راکه قبلا باطل می دانسته به عنوان واقعیت بپذیرد وچیزهایی را واقعیت می دانسته دروغ بپندارد. ضد تبلیغ:دارای دو مفهوم است اول مواقعی که در مقابل تبلیغات رغیب صریحا پاسخ تبلیغاتی داده می شود.که معمولا نکاتی مطرح می شود که احیانا دارای نواقصی است که مورد بررسی قرار می گیرد. دوم در مواقعی که مبلغان باتهیه تعهدات وشگردهای تبلیغاتی برای موضوعی تبلیغ می کنند اما به دلایل مختلف از جمله ناشایسته بودن در تاثیر گذاری ناکام می شوند تا آنجا که نتایج حاصله بر عکس انتظارات آنان خواهد بود. با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|