خوش آمديد,
مهمان
|
|
بحث تبلیغات و اهداف و روشهای تبلغات آنقدر بحث بزرگ و پیچیدهای است که در حیطه این نوشته نمیباشد چرا که هزاران مقاله و کتاب دراین مورد نگاشته شده است. ولی جهت تحقیق در مورد تبلیغات واهداف موثر درتبلیغات در زیر بطور خلاصه و اجمالی به بعضی ازمسائل بصورت گذار اشاره شده است که در سطح جامعی نبوده و فقط جهت اطلاع داشتن از بعضی از مباحث در حیطه تبلیغات میباشد.
برای بررسی مسئله تبلیغات بایستی که در ابتدا تبلغات را لمس کرد و به معنی آن پرداخت. از همان صبح که چشمهایمان را میگشاییم، تا شب که چراغها و تلویزیون راخاموش کرده و دوباره به خواب میرویم با هزاران نوع پیام تبلیغاتی اعم از رسانهای و غیررسانهای بمباران میشویم. تبلیغات همه جا هست و به چشم میخورد، حالا در این بازار تبلیغات هرکس بایستی تبلیغات خاص خودراداشته باشد تا از چرخه رقابت و تبلیغات عقب نماند و به اهداف خود برسد. چه چیزی باعث میشود که تبلیغات موثر واقع شود.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام
خانم فخیمی تحقیق خوبی بود دو نکته مثبت آن 1- سرعت عمل شما قابل تحسین است 2- منابع تحقیق را ذکر کرده بودید موفق باشید |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
استاد گرامی
با سلام و احترام سپاسگزار از زحمات سرکارعالی و آرزوی سلامتی و شادی با تشکر فخیمی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|