خوش آمديد,
مهمان
|
|
هر رفتار عالمانه و هدفمندی که از انسان سر میزند به طور قطع به مقصودی معطوف است.توانایی شکل دادن به رفتار مصرف کنندگان توجه به عنایت متوازن وسنجیده به ارزشهای متعالی و مورد احترام مصرف کنندگان از جمله اهداف تبلیغات دسترسی به مصرف کننندگان و برانگیختن آنان به اندیشیدن درباره محصول و یا نشان دادن واکنشی معین نسبت به آن است.برهمین اساس اهداف تبلیغات را به سه دسته تقسیم بندی می کنند:
1-اطلاع رسانی 2-ترغیب 3-یادآوری هدف از اطلاع رسانی تبلغات با روش های زیر امکان پذیر است. 1-معرفی یک محصول به بازار 2-پیشنهاد کاربرد های جدید برای یک محصول 3-مطلع کردن بازار از تغییر قیمت 4-توضیح شیوه کارکرد محصول یا استفاده از آن 5-ایجاد تصویر مطلوب از شرکت 6-کاهش نگرانی و اضطراب خریدار هدف از ترغیب تبلیغات با روش های زیر ممکن می شود. 1-تشویق مشتریان برای شناختن نام تجاری 2-تغییر درک و فهم خریدار نسبت به ویژگی محصول 3-ترغیب خریداران به دریافت یک پیام فروش واحد و مشخص هدف از یادآوری تبلیغات با روش های زیر امکان دارد. 1-یاد آوری به خریدارانی که ممکن است در همان زمان به محصول نیاز داشته باشند. 2-یاد آورای به خریدارانی که محصول را از کجا می توانند تهیه کنند. 3-محفوظ نگه داشتن محصول در زهن خریداران در فصل رکود. با تشکر : اسماعیل رازی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ممنون
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|