خوش آمديد,
مهمان
|
|
|
رسانه جمعی را تعریف کنید
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
استفاده از فن آوریهای مبتنی بر وب، تلفن همراه و ارتباطاتاتی که به گفتگو تعامل داده میشود گفته میشود.
از جمله تالار گفتگو، وبلاگ ها، عکس ها یا تصاویر، ویدئو |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
آقای شادلو پاسخ شما نادرست است
تعریف شما بر رسانه اجتماعی صدق می کند اما سرعت عمل شما نمره بیست گرفت |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سليمان شادلو*
|
|
رسانه های جمعی مانند رادیو، تلویزیون و مطبوعات امروزه که مخاطب گسترده ای در جهان و ایران دارند.
ولی رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر، یوتیوب و گوگل نیز میباشند، که به نسبت رشد بیشتری هم نسبت به رسانه های جمعی دارند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
رسانه جمعی (Mass Media) رسانهای است که در زمان واحد، پیامهای یکسان را برای تعداد زیادی از افراد ارسال میکند. جامعه امروز بدون وسایل ارتباط جمعی غیر قابل تصور است. وسایل ارتباط جمعی برای جوامع مهم بوده و بسته به نوع نظامی که رسانه تابع آن است و علایق و نیازهای افراد خاص و میزان توسعه یافتگی آن جامعه کارکردهای متنوعی دارند.
مهمترین ویژگی رسانههای جمعی « نهادی بودن» آنها است. به این معنا که پیام درون یک نظام منسجم ارتباطی با هدف اثر گذاری بر آگاهیهای مخاطب تهیه و ارسال میشود. بایستی به این نکته توجه کرد که پیام مورد نظر یک وسیله ارتباط جمعی با چه هدفی و با توجه به چه نوع رسالت و مأموریتی مطرح شده است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
طبق تعريف مطرح شده در كلاس :
رسانه های جمعی، عبارت است از مجموعه ای از وسایل ارتباطی که عموماً با ارتباطی یکسویه به دنبال جمعی از مخاطبان هستند. رسانه های دیداری و شنیداری و چاپی مثل تلویزیون، رادیو و روزنامه، از جمله مهمترین رسانه های جمعی هستند. شاید ظهور صنعت چاپ، نقطه ی آغاز رسانه های جمعی در دنیا بود. باتشكر از استاد گرامي |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|