خوش آمديد,
مهمان
|
|
رسانه ها با تحولاتی که در جنبه های مختلف از بعد فن آوری تجهیزاتی و حجم و روش داسته اند به عنوان حاملان و منتقل کنندگان پیام می تواند در ساخت فرهنگ عمومی یاورهای و افکار عمومی موثر باشند آنها بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی عقیدتی و فرهنگی امکان حضور در همه نقاط جغرافیایی پیدا کرده اند این بحث مورد قبول عقیدتی و فرهنگی امکان حضور در همه نقاط جغرافیایی پیدا کرده اند این بحث مورد قبول و پذیرش همه دست اندارکاران امر فرهنگ است.فرهنگ عمومی یک پدیده پویا است و سکون در آن معنا ندارد و هر روز با اختراعات اکتشافات ،نظریه پردازی و رفتارهایی که در ابعاد مختلف شکل می گیرد فرهنگ عمومی پذبرای این رفتار ها و پذیرای این تحولات و دگرگونی هاست.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|