خوش آمديد,
مهمان
|
|
با عرض سلام:
با توجه به وفور بیش از حد وانباشت اطلاعات ،تجزیه وتقسیم شدن مخاطبان جای این سوال اساسی است که آینده ی مخاطب رسانه ای چگونه است؟ و آیا مخاطبان پایان می یابند؟ دکتر داود میرزایی مقدم - مدیر کل دفتر مطالعات و رصدفرهنگی اینگونه پاسخ میدهند: خیر-به شرط اینکه اصول کاربردی زیر در رسانه ها رعایت شود: 1-بینش باز وعمیق ملی 2-اطلاع رسانی شفاف ودرست 3-احترام به مخاطب و تلاش برای جلب اعتماد او 4-پاسخ گویی به نیازهای آحاد مردم جامعه ،بخصوص جوانان و نوجوانان -بدین سان رسانه ها میتوانند مخاطبان فردگرا و خود منفعت جوی گریزپا را جذب نمایند. باتشکر از توجه شما |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|