خوش آمديد,
مهمان
|
|
استاد گرامی :
باعرض سلام، با اجازه شما مطلبی را درخصوص رسانه های جدید برای مطالعه دوستان ،ازیک استاد آمریکایی به نام"مانویل کاستلز" ارایه میدهم. "رسانه های جدید،مخاطبان پراکنده ومتمایزی راتعیین می کنند که گرچه از نظر تعداد پرشمارند،از نظرهمزمانی و یکدستی پیام هایی که دریافت می کنند ،دیگر مخاطبان انبوه به شمار نمی آیند، رسانه های نوین دیگربه مفهوم سنتی کلمه ، رسانه های همگانی نیستند که پیام های محدودی را برای انبوهی از مخاطبان متجانس پخش کنند. به دلیل تعدد پیام ها و منابع ،مخاطبان قدرت انتخاب بیشتری پیدا کرده اند. مخاطبان مورد نظر ،دوست دارند پیام های خود را انتخاب کنند واین امر،دسته بندی آنان را عمیق تر میکند و رابطه ی فردی میان فرستنده و گیرنده را افزایش می دهد." |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
متشکرم از انتخاب شما
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|