چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403

 



موضوع: مدیریت زمان

مدیریت زمان 9 سال 6 ماه ago #102414

بسمه تعالی
مدیریت زمان
چکیده ای از درس جلسه اول : مدیریت زمان
استفاده بهینه واصولی وبا برنانه ریزی حساب شده زمان را مدیریت زمان گویند . اکثرکشورها به زمان و مدیریت آن اهمیت ویژه ای می دهند . در این میان کشورهایی مانند ژاپن - فرانسه - آلمان - امریکا- انگلیس از جمله کشورهایی در جهان هستند که از زمان استفاده بهینه می کنند. روسیه با طول گسترده جغرافیایی اش که 11ساعت اختلاف ساعات نقاط کشورش دارد با یک مدیریت واحد و یک ریاست جمهوری " زمان را مدیریت می کند . ژاپن بعنوان تنها کشور آسیایی " قطب اول صنعت دنیا میباشد و مردمانی خوش برنامه داردولی دین مشخصی ندارند. 2سال بعداز مرگ امیرکبیر" جوانی در ژاپن بدنیا آمدکه بعنوان رهبرفکری مردم ژاپن شد.24 ساعت شبانه روز را به سه قسمست تقسیم کرد:{کار- استراحت- تفریح} . با این ایده که یک نسل باید بسوزدتا کشورشان متحول شود که این امر عملی شد . که مردم به این نسل احترام زیادی قائل هستندچون آنها خودشان را فدا کردند.
در تمام دانشگاههای دنیا اکثر علومی که تدریس میشود حاصل کتب دانشمندایرانی {ابوعلی سینا} است .
ایران حدود 7000سال قدمت تمدن داردو 2500سالنیز قدمت مکتوب تمدن پادشاهی دارد. تمامی علوم مهدو زادگاهشان ایران است که به سایرکشورها رفته و دوباره بصورت تکنولوژی کنونی درآمده وبه ایران بازخورد شده است . وقفه ای در طول زمان برای ایران بوجودآمدکه باعث شددیگرکشورها از ایران پیشی و سبقت بگیرند .
(باتشکر)
سعید غفاری- روابط عمومی
(بابابزرگ کلاس)
(استادگرامی(جناب آقای گل احمدی) هرچه در تالارگشتم عنوان درس (سیاست خبری) راپیدانکردم بناچاردر این قسمت آنراثبت کردم که بدانیدماتلاشمان رانمودیم .{ساعت23/45} .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
مدیران انجمن: حسن گل احمدي