جمعه, 28 ارديبهشت 1403

 



موضوع: گرافیک ومطبوعات

گرافیک ومطبوعات 9 سال 11 ماه ago #91745

رنگ و گرافيك در مطبوعات
گرافيك مطبوعاتي در محدوده اي فعاليت مي كند كه موضوع فروش برايش بسيار مهم است. ما اين ويژگي را در مورد بروشور و پوستر و طرحهاي بسته بندي نمي ببينيم. بنابراين فروش، مسائل ديگر را دربر مي گيرد كه مقبوليت از آن جمله است. وقتي شما با يك پوستر برخورد مي كنيد، يا آن را مي پسنديد يا نه، تأثير و تأثرات و ميزان مقبوليت آن را به راحتي نمي توان تخمين زد. كالايي يا به فروش مي رسد يا نه ولي اگر مجله اي به فروش نرسد، شماره هاي بعدي آن را نيز زير سؤال مي برد، خوانندگان خود را از دست مي دهد و بنيان اقتصادي نا استواري بدست مي آورد. بنابراين تداوم حضور اثر و عادت به آن و در انتظار ماندن، يعني عامل زمان نيز از ويژگيهاي ديگر گرافيك مطبوعاتي است. پس مي بينيم كه گرافيك مطبوعاتي ويژگيهاي ديگر گرافيك مطبوعاتي است. پس مي بينيم كه گرافيك مطبوعاتي ويژگيهاي قابل تأملي دارد. در آغاز كار مي توان مطبوعات فني و غير فني را از هم جدا كرد.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: حسن کرمی