چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403

 



موضوع: پرسش کلاسی شماره 2

پرسش کلاسی شماره 2 10 سال 1 روز ago #75803

وقتی که مشتری راضی باشه از نوع اجناس .برخورد.وسرویس دهی ......برا همیشه برای خرید و تهیه جنس مورد نیاز خود ....به پیش خود ما می اید ..
و ما هم از انجا که مشتری سرمایه اول و اخر ما میباشد .باید در حفظ مشتری ...تلاشهای زیادی کنیم.و میتوان به چند مورد از انها اشاره کرد .مثل ....
در اوردن یکنواخت فضای کسب وکار نسبت به رقبا
2...درست کردن فضای دل نشین .و ارامش بخش بنا به نسبت شغلی که داریم
3...تکمیل بودن اجناسمان .....برای راحت تر انتخاب کردن.مشتری
4...صادق بودن با مشتری.....این امر میتوان یکی از مهمترین گزینهای شاد کردن مشتری باشد
5...و یکی دیگر از برخوردهایی که خود روانشناسان تایید میکنن ......بد گویی نکردن از رقیبهای همسایه وغیره همسایه
که این عمل هم یکی دیگر از مهمترین گزینهای شاد کردن مشتری میباشد...بد گوی از رقبا فقط و فقط بد بینی مشتری نسبت به خود ما را در پیش دارد
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 2 10 سال 1 روز ago #75869

راه هاي نگه داشتن مشتري شاد
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 2 9 سال 11 ماه ago #76561

با سلام به استاد .......اگر بخواهیم مشتری راضی را به مشتری شاد تبدیل کنیم.......ا1...براورده کردن نیازهای مشتری ..2.فضای شادی در محل کسب و کار ایجاد کنیم
3.با مشتری روراست بودن.یعنی اگر جنسهای خود ما با کیفیت نبود ..به مشتری گفته شود .و فکر مادی ان جنس را نکنیم ....مشتری واجبتر است....4. ویکی دیگر از نکات
ضروری که برای مشتری خیلی مهم است خدمات پس از فروش می باشد......اگر خدمات خوب داده شود مشتری باز هم بر میگردد ...و اگر نه که........
5.شاد شدن مشتری به شاد بودن خود ما بستگی دارد .... اگر ما در محل کار خودمان با مشتری خیلی یخ برخورد کنیم .شاید مشتری به روی خودش و ما نیاورد
ولی در اینده .به ضرر خود ما تمام میشود ..مشتری با برخورد ما شاد و غمگین میشود .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 2 9 سال 11 ماه ago #76583

:P
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 2 9 سال 11 ماه ago #76712

با سلام خدمت استاد گرامی
از نظر من باید مشتری را رابا رفتار خوب،برخورد خوب،قیمت مناسب و... راضی نگه داریم و بعد از آن با ارائه خدمات بیشتر، با دادن کارت تخفیف به مشتری برای خرید بعدی آنها، با مزاح کردن و... میتوان مشتری را شاد نمود.... :)
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 2 9 سال 11 ماه ago #76715

باسلام
بنظرم برای شاد کردن مشتری باید خود فروشنده شاد باشد تا این شادی را به مشتری با مزاح کردن شاد کند. ویا اینکه با ارائه خدمات با کیفیت و دادن اجناس باکیفیت با قیمتهای مناسب و....میتوان مشتری را شاد کرد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.