خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام به استاد .سروش....
اولین قدم احترام گذاشتن به مشتری است 2:کم کردن زمان بین سفارش و عرضه محصول 3:پاسخگوی سریع به نیازها و انتظارات مشتریان و مسولیت پذیری 4:سرویس دادن محصول و خدمت طبقه وعده از نظر کیفیت.قیمت و غیره 5:محصولات با کیفیت یکسان و مستمر با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
مشتری راضی: کسی است که در حال حاضر راضی میباشد، ولی هنوز جزو مشتریان ارزشی و وفادار و دائمی ما نیست.
مشتري شاد:اين مشتري ميزان وفاداريش به شما بيشتر است زيرا شما را باور دارد و از شما نزد دوستانش تعريف ميكند و مشتريان جديدي را ميآورد. ولي اين مشتري توقعاتي نيز دارد كه بايد در ابتدا خود را آماده براورده ساختن توقعات بعضاً نابجاي او نماييد وگرنه نداشتن برنامه منطقي و مدون براي برآورده ساختن او ميتواند او ر به مشتري ناراضي مبدل كند. براي اين كار بايد تخفيف هاي مشخص و تعيين شدهاي را در نظر بگيريد.- 1-به شغل و اصول آن افتخار کنید2- همیشه شاد باشید3- رفتار خوب را بیاموزید 4- در مقابل مشتری همیشه بگویید: بله قربان، به او نگویید خیر قربان.5- هرگز با مشتری بحث نکنید.6- به مشتری قولهایی بدهید که میتوانید به آن عمل کنید. جذب مشتری-فروش رقابتی-دعوت و ایجاد انگیزه-حفظ مشتریان تازه وارد-ايجاد شبکه ارتباطی-بازگرداندن مشتريان از دست رفته- |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام .پاسخ پرسش کلاسی شماره2
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
takhfif dadan va gheymat monaseb
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام.....برا شاد کردن مشتری راضی.1 رضایت مشتری .2 بالا بردن کیفیت محصول نسبت به قبل....3.گوش کردن به خاصهای مشتری.4.انجام دادن خاصهای مشتری قبل از روبرو شدن مجدد
5....نقطه کلیدی .و روانشناسی.سلام و علیک کردن گرم نسبت به دفهات قبلی..6سرویس دادن قوی تر نسبت به برخورد قبلی....با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|