خوش آمديد,
مهمان
|
|
به نظر شما در راستای ارائه خدمت بهتر به مشتری ، چه کارهایی می توان کرد ؟
لطفا از تجربیات شخصی خود در محیط کار و یا آنچه فکر می کنید برای انجام خدمت بهتر مفید است و رضایت مشتری را به دنبال دارد بگویید مهلت پاسخگویی : تا پایان فروردین 93 |
آخرين ويرايش: 10 سال 1 ماه ago توسط احسان سروش.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
1_ارائه خدمات رایگان اضافی (مثل در اختیار نهادن اتومبیل در زمان تعمیر وسیله نقلیه مشتری)
2_توجه به هزینه های دوره عمر (محصول) 3_بازگرداندن پول در صورت عدم رضایت مشتری 4_در نظر گرفتن امتیازهای ویژه برای مشتری 5_ تجزیه و تحلیل شکایات و اظهار نظرهای مشتری 6_بررسی نگرشهای مشتری 7_عرضه محصولات جذاب تر به مشتری 8_کمک به مشتری در انتخاب نوع کالا از نظر کیفیت وقیمت و... و... به قول تام پیترز استاد کیفیت: آنچه سنجیده می شوند انجام پذیر است شاخصهای رضایتمندی می تواند در مورد اینکه کدام منطقه از کشور، بخش، صنعت یا نیازهای شرکت دچار مشکل است، ایده کلی ارائه کند • ● برنامه کاربردی مشتری مداری • ▪ اطلاع رسانی: اطلاعات باید سریع و دقیق باشد و در دسترس همگان قرار داشته باشد. • ▪ سرعت در ارایه خدمات: مشتریان خواهان تسریع در کار موردنظر خود هستند. • ▪ صحت خدمات: مشتریان درستی نتایج کارهای انجام شده را طالب اند. • ▪ زیبایی: ظاهر اقدامات، مکاتبات، انتشارات، امکانات و فضای محل مراجعه باید تمیز، زیبا و پاکیزه باشد. • ▪ رفتار مناسب: مشتریان خواهان دریافت خدمات با رفتاری مشفقانه هستند. • ▪ قانونمندی: مشتریان خواهان پایبندی کارکنان به قوانین و ضوابط اند و هرگونه تبعیض و نابرابری را ناخوشایند می دانند. • ▪ سادگی و سهولت: مشتریان انجام کارها و همچنین انجام خواسته را به سادگی خواهانند. • ▪ انعطاف پذیری: مراجعان خواهان نرمش در نحوه اجرای قوانین و مقررات هستند. • ▪ دانش و توانایی کارکنان: کارکنان باید مهارت کافی و دانش و تخصص لازم را درارایه خدمت داشته باشند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش
|
|
ارائه خدمات بهتر به مشتري
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش
|
|
با عرض سلام خدمت استاد سروش . به نظر بنده بهترین روش برای جلب نظر احترام احترام احترامه ، چون اگر خدمت یا محصولی که به مشتری ارایه میدید دارای اشکالاتی هم باشه ، با احترامی که مشتری قائل میشید اونو میپوشانید. کیفیت محصول یا خدمت ارائه شده در جلب نظر مشتری تاثیر زیادی دارد. جلوه های بصری در اینامر هم کمک میکنه. با تشکر شیرافکن.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش
|
|
1 - دسترسی آسان مشتریان به محصولات شرکت
2 – یکسان سازی قیمت ها و جلوگیری از هرگونه واسطه گری 3 – جلوگیری از ارائه محصولات بی کیفیت مشابه با نام تجاری این شرکت 4 – حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ارائه خدمات بهتر 5 – رسیدن سفارشات در اسرع وقت به دست مشتریان به صورت رایگان 6 – جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان عزیز 7 - ارتباط مستقیم کارخانه با مشتریان جهت ارائه هرچه بهتر خدمت رسانی ده نکته برای سرویس دهی بهتر به مشتریان فناوری اطلاعات 1)همیشه سعی کنید نیاز(مشکل) مشتری خود را از قبل پیش بینی کنید 2)همیشه با مشتری خود ارتباط برقرار کنید. حتی اگر اوضاع خوب نیست 3)همیشه به صحبت های مشتری به خوبی گوش کنید 4)سعی کنید برای هرگونه ارتباط با مشتری ارزش قائل شوید 5)قول کاری را که نمی توانید انجام دهید را ندهید یا از طرف شخص دیگر به کسی قول ندهید. 6)زمان پاسخ به سوال و حل مشکل را بالا در نظر بگیرید 7)مشتریان خود را بهتر بشناسید رکورد ها را فقط درباره تجهیزات نه بلکه درباره مردم هم نگهداری کنید 9)هنگامی که با یک عیب سر وکار دارید اجازه بدهید تماس گیرنده آنچه اتفاق افتاده است را به شما نشان دهد 10)مودب و علاقه مند باشید و لبخند را فراموش نکنید |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش
|
|
سلام
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش
|