دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: پرسش کلاسی شماره 1

پرسش کلاسی شماره 1 9 سال 10 ماه ago #86219

به نظر من با وجود سن کمم بهترین راه برای ارائه خدمت به مشتری طرز صحبت و روابط عمومی خوب است که یکی از بهترین و موثر ترین راه ها می باشد .
اما راه کار های دیگری هم هستند که کم و بیش به این موضوع کمک می کند از جمله :
1. پذیرفتن انتقاد مشتریان و حل مشکلات انها
2.تبلیغات موثر و قوی
3. رسیدگی به نیاز مشتری
4.خوش برخورد بودن فروشنده و نشان دادن روی خوش به مشتری
B)
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 1 9 سال 10 ماه ago #88164

1-ابتدا باید بتوانید با مشتری ارتباط برقرار نمایید.
2-با داشتن آگاهثی نسبت به نیاز مشتری اقدام به معرفی کالا و خدمات مینماییم.
3-انجام این مراحل باعث اطمینان مشتری میگردد اقدام به خرید محصولات مینماید.
4- با عنوان نمودن خدمات پس از فزوش ودیگر تمایزات موسسه خود ومحصولات به مشتری این حس را القا مینماییم که بهترین خرید را داشته و به نوعی شیفته میگردد.
5-در مرحله آخر پیگیری دوره ای از احوال مشتری سبب خریدهای دیگر مشتری از ما میگردد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش كلاسي شماره 1 9 سال 10 ماه ago #89266

:unsure: :lol: بسمه تعالي

سوال : به نظر شما در راستاي ارائه خدمت بهتر به مشتري چه كارهايي مي توان كرد ؟
جواب : با توجه به اينكه لازمه پايدار بودن يك سازمان يا شركت بستگي به مشتريان راضي ، شيفته و وفادار مي باشد و لذا با خريد و پرداخت پول توسط مشتريان باعث پايداري و ثبات سازمان ميگردد و اگر غير از اين صورت باشد در صورتي مشتريان سازمان را رها كرده و به ديگر رقبا مراجعه كنند و از ما خريد نكنند سازمان موقعيت بازار را از دست داده و وقتي درآمدي نباشد سازمان به خودي خود ديگر موقعيت نداشته و عملا از چرجه خرج مي گردد لذا ابتدا بايد به مشتري اهميت زيادي قائل شد و با احترام و برخورد مناسب سعي در جلب نظر مشتري و رفع مشكلات نماييم همچنين خدمت مورد ارائه بايد به سهولت و قيمت متناسب عرضه گردد لازم به ذكر است بايد از توانمنديها و تجارب نيروي انساني هر سازمان كه از اهميت خاصي برخوردار ميباشد استفاده كرد تا با آموزش و خلاقيت و نوآوري سعي در بالا بردن كيفيت محصول مورد ارائه و در نتيجه موجبات رضايتمندي مشتري گردد و همچنين در موقع ارائه خدمت تسهيلاتي همراه با ارائه محصول و خدمات پس از فروش تدابير لازم انديشيد تا در رقابتي سالم و پيشي گرفتن از ديگر رقبا موفقيت مورد نظر كسب گردد و مورد ديگري كه ميتوان به آن اشاره كرد با بررسي و تحقيق از نيازهاي مشتريان سعي در جلب رضايتمندي انان نموده و تلاش گردد با خدمات در حد توان و قابل ارائه بتوان مشتريان خود را حفظ نموده زيرا در غير اينصورت درآمد حاصل از طرف مشتريان كسب نگرديده و موجب فروپاشي سازمان ميشود .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 1 9 سال 10 ماه ago #90779

با عرض سلام چطوری

مشتری ها را از هم جدا کنیم و به هر کدام اندازه سودی که واسه شرکت یا خدمون دارن بهشون خدمت اراعه کنیم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 1 9 سال 10 ماه ago #91837

1 - دسترسی آسان مشتریان به محصولات شرکت
2 – یکسان سازی قیمت ها و جلوگیری از هرگونه واسطه گری
3 – جلوگیری از ارائه محصولات بی کیفیت مشابه با نام تجاری این شرکت
4 – حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ارائه خدمات بهتر
5 – رسیدن سفارشات در اسرع وقت به دست مشتریان به صورت رایگان
6 – جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان عزیز
7 - ارتباط مستقیم کارخانه با مشتریان جهت ارائه هرچه بهتر خدمت رسانی


ده نکته برای سرویس دهی بهتر به مشتریان فناوری اطلاعات
1)همیشه سعی کنید نیاز(مشکل) مشتری خود را از قبل پیش بینی کنید
2)همیشه با مشتری خود ارتباط برقرار کنید. حتی اگر اوضاع خوب نیست
3)همیشه به صحبت های مشتری به خوبی گوش کنید
4)سعی کنید برای هرگونه ارتباط با مشتری ارزش قائل شوید
5)قول کاری را که نمی توانید انجام دهید را ندهید یا از طرف شخص دیگر به کسی قول ندهید.
6)زمان پاسخ به سوال و حل مشکل را بالا در نظر بگیرید
7)مشتریان خود را بهتر بشناسید
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 1 9 سال 10 ماه ago #91841

- دسترسی آسان مشتریان به محصولات شرکت
– یکسان سازی قیمت ها و جلوگیری از هرگونه واسطه گری
– جلوگیری از ارائه محصولات بی کیفیت مشابه با نام تجاری این شرکت
– حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ارائه خدمات بهتر
– رسیدن سفارشات در اسرع وقت به دست مشتریان به صورت رایگان
– جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان عزیز
- ارتباط مستقیم کارخانه با مشتریان جهت ارائه هرچه بهتر خدمت رسانی
)همیشه سعی کنید نیاز(مشکل) مشتری خود را از قبل پیش بینی کنید
)همیشه با مشتری خود ارتباط برقرار کنید. حتی اگر اوضاع خوب نیست
)همیشه به صحبت های مشتری به خوبی گوش کنید
)سعی کنید برای هرگونه ارتباط با مشتری ارزش قائل شوید
)قول کاری را که نمی توانید انجام دهید را ندهید یا از طرف شخص دیگر به کسی قول ندهید.
)زمان پاسخ به سوال و حل مشکل را بالا در نظر بگیرید
)مشتریان خود را بهتر بشناسید
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.