جمعه, 28 ارديبهشت 1403

 



موضوع: پرسش کلاسی شماره 1

پرسش کلاسی شماره 1 10 سال 2 ماه ago #65224

فروشنده باید 20% صحبت کند و 80% گوش کند یعنی کمتر صحبت کند و بیشتر شنونده باشد.
باید سوالهایی بپرسیم برای واضح تر شدن نیازهای خریداران و در زمان فروش به افراد جوان باید از کلمات جدید استفاده کنیم وکلمات منسوخ شده را به کار نبریم.
بعد از پرسش درباره خواسته خریداران و گوش دادن به صحبت هایشان باید با زبان و اصطلاحات خودشان صحبت کنیم چون نمیتوانند با کلمات و اصطلاحات خودشان مخالفت کنند.
در آخر اگر قصد خرید نداشتند میتوانیم از آنها درخواست کنیم که به توصیه ما گوش دهند و زمانی را برای دیدار یا صحبت دوباره در نظر بگیریم.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 1 10 سال 2 ماه ago #65672

1- یباموزیم از دیدگاه مشتری نگاه کنیم

2- خود را یک کاراموز در امر سرویس دهی تلقی کنیم

3- از مشتریان بپرسیم چه می خواهند

4- سیاست های همسو با مشتری تنظیم کنیم

5- کارکنان را آموزش دهیم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 1 10 سال 1 ماه ago #66241

در ابتدا ماباید اول یه توضیح کلی از خدمات خودمان در اختیار مشتری قرار دهیم .
-2 برخورد برنده برنده داشته باشیم
-3 تمرکز بر روی راه حل جدیدی که خواستههای هر دو طرف را بیشتر ارضاء کند ،
-4 طوری برخورد کنیم که مشتری کار ما را جرئی از خود بداند .
-5 هر یک از افراد باید طوری با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم که مخاطبمان بتواند حرفهای ما را درك
کند،
-6 همیشه به فکرخدمات بهتر باشیم .
-7 رفتار مناسب باعث حفظ مشتری
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 1 10 سال 1 ماه ago #66518

با سلام.به نظر من همواره با مشتری باید با احترام رفتار شود حتی در مواردی که حق با مشتری نباشد.
سر لوحه قرار دادن این شعار که حق همیشه با مشتری است تا بتوان اعتماد مشتری را به خود جلب
کرد.به روز بودن و داشتن اطلاعات کافی از شغل خود از اصلی ترین وظایف یک فروشنده است.فروش
اینترنتی ،دادن سرویس رایگان ،بروز و جور بودن اجناس و اموزش کامل کارکنان از اصلی ترین موارد یک خدمت خوب و عالی به مشتری است.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 1 10 سال 1 ماه ago #68015

با عرض سلام
از نظر من ایتدا باید نیازهای مشتری را بسنجیم و با احترام به نظرات آنها خدمات خود را به آنها ارائه دهیم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پرسش کلاسی شماره 1 10 سال 1 ماه ago #68019

باعرض سلام خدمت استاد
1-کم تعهد دادن وارائه بیش ازتعهد دو کلید اصلی موفقیت است
2- مشتریان راتشویق کنیم که شکایت نکنن
3-سرویس دهی لازم را یک الزام روزانه بدانیم
4-فرهنگ بهبود مستمر را پرورش دهیم
5-در رابطه با عملکرد خود الگوبرداری کنیم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.