خوش آمديد,
مهمان
|
|
|
فرهنگ مشتریمداری چیست؟
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ارزش آفريني مهمترين وجه مشتري مداري
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
برای تبدیل مشتری شاد به راضی راه های زیادی هست و میتوان بوجود اورد و در تجارت مورد استفاده قرار داد بعنوان مثال در هفته گذشته یکی از مشتریان قدیم یکی از دوستان خود رابرای خرید به ما معرفی نمود برای کسب اطمینان مشتری قبل از مراجعه حضوری اقلام مورد نیاز وی را که مارکهای معروف و خوب بازار بود به او پیشنهاد نمودم تا قیمتهای بازار را بگیرد و بعد حضور وی بدون اطلاع از قیمتهای او اقدام به قیمت دادن نمودم که مشتری با توجه به موتورهای مورد نیازهر دستگاه و خدمات پس از فروش بهتر ما اقدام به خرید نمود که کاملا از خرید خود خوشحال بود و دو روز بعد برادر خود را برای خرید پیش ما فرستاد(برخورد مناسب و رضایت مشتری و اگاهی از نیاز وی باعث اطمینان خاطر او میگردد واین بهترین تبلیغ و جذب مشتری و بقای شغل میباشد).
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|