خوش آمديد,
مهمان
|
|
|
دانشجوی گرامی ، این بخش جهت فعالیت کلاسی شما در نظر گرفته شده است . لطفا حداقل 5 مطلب شامل (مقاله ، معرفی کتاب ، اسلاید ، جزوه ، چکیده پایان نامه و...) را با مراجعه به اینترنت ، کتابخانه ، مرکز اسناد و مدارک علمی ایران ، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و... استخراج کرده و در این قسمت قرار دهید. لازم به ذکر است نمونه های این فعالیت توسط اینجانب در همین بخش (مشتری مداری) جهت آشنایی شما قرار داده شده است.
به خاطر داشته باشید فعالیت در این بخش 5 نمره از 8 نمره کلاسی شما را در بر می گیرد و از نظر اینجانب دانشجویی درس را فرا گرفته که در کلاس و سایت دانشگاه فعال باشد . از این رو خواهشمندم بحث سایت و فعالیت کلاسی را جدی بگیرید چون از همین طریق ارزیابی خواهید شد . در پایان خاطر نشان می کنم که شما تا پایان اردیبهشت ماه 93 فرصت خواهید داشت که 5 مطلب خود را در این بخش قرار دهید . همچنین مطالبی که توسط سایر دانشجویان استفاده گردد از شما قبول نخواهد شد . لذا توصیه اینجانب این است که کار را هر چه سریع تر آغاز نمایید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
قانون طلایی در مشتری مداری چیست ارسال مجدد
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
مبانی و اصول مشتری مداری در اسلام
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
مخابرات و مشتری مداری
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ضرورت مشتری مداری در فروش
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
اهمیت و ضرورت مشتری مداری و خدمات پس از فروش در صنعت لوازم خانگی
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|