خوش آمديد,
مهمان
|
|
پیمایش رضایت مشتری
ترجمه : دکتر نادر ستار بحری
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
101 نکته کاربردی در مشتری مداری
نویسنده : اندی بروس مترجم : دکتر محمد رضا جباری گردآوری و تدوین : محمد افشار
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
دانش مشتری مداری...
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
امروزه در دنیای کسب و کار رقابت به سرعت در حال گسترش است. این رقابت تبدیل به جنگی بر سر کیفیت و مشتری شده است. در این جنگ قواعد بازی نیز روز به روز در حال تغییر است. مشتریان هر روز نسبت به گذشته داناتر شده و انتظارات آنها به شدت در حال افزایش است. کوچکترین غفلتی منجر به نارضایتی مشتری ، قطع ارتباط او با ما و جذب او توسط رقیبان می شود و این در واقع شکستی بزرگ برای کسب و کار ماست و تداوم این شکست ها منجر به مغلوب شدن در جنگ و مرگ کسب و کار ما خواهد شد. در واقع می توان گفت مشتری به عنوان کسی که حیات کسب و کار ما به او وابسته است مهمترین سرمایه سازمان ما به شمار می رود و امروزه حفظ و افزودن به این سرمایه اولویت اصلی سازمان های پیشرو در بازار است. حال ببینیم چگونه می توان این سرمایه بزرگ راحفظ نموده و به آن افزود؟ برای جواب دادن به این سوال ابتدا باید مشتری را بشناسیم و نیاز های واقعی او را درک کنیم...
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
قانون طلایی مشتری مداری...
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|