یکشنبه, 06 خرداد 1403

 



موضوع: ویژگیهای کمال مدیریت

ویژگیهای کمال مدیریت 10 سال 1 ماه ago #70671

كمال مديريت،از تعهدي كه ويژگي مشترك تمامي مديران موفق است ، نشات مي گيرد. مديران وظايف خود را در دنياي روابط و در بين انسانهايي انجام ميدهند كه پيوسته اخلاق و رفتار ، ميزان تحمل و شيوه هدايت آنان را نظاره و در نتيجه با مشاهداتشان از ارزشها ، باورها و نگرشهاي مدير تاثير مي پذيرند .

مديريت كمال

براي اولين بار در سال 1982 دو مشاور حرفه اي مديريت به نام توماس پيترز و رابرت واترمن كتابي با عنوان « در جستجوي كمال » نوشتند و مديريت كمال را پايه گذاري نمودند.

كمال مديريت از تعهدي كه ويژگي مشترك تمامي مديران موفق است نشات مي گيرد.

مديران كاردان ، تاثير مثبت و موثري بر ديگران مي گذارند زيرا با تركيب متوازي از باورها و نگرشهاي مثبت، رفتارهاي خوبي ارائه ميدهند و اين باورها و اعمال خوب «تعهدات» را شكل مي دهند.

تعهدات مديران موثر در كمال مديريت

1- تعهد نسبت به مشتريان و ارباب رجوع

2- تعهد نسبت به سازمان

3- تعهد نسبت به خود

4- تعهد نسبت به افراد و گروه كاري

5- تعهد نسبت به كار
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

ویژگیهای کمال مدیریت 10 سال 1 ماه ago #71519

با سلام ، ضمن تشکر از پیگیری های شما ، مطالب ارسالی در خصوص تئوری کمال مدیریت می باشد که در جلسه قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی