خوش آمديد,
مهمان
|
|
كمال مديريت،از تعهدي كه ويژگي مشترك تمامي مديران موفق است ، نشات مي گيرد. مديران وظايف خود را در دنياي روابط و در بين انسانهايي انجام ميدهند كه پيوسته اخلاق و رفتار ، ميزان تحمل و شيوه هدايت آنان را نظاره و در نتيجه با مشاهداتشان از ارزشها ، باورها و نگرشهاي مدير تاثير مي پذيرند .
مديريت كمال براي اولين بار در سال 1982 دو مشاور حرفه اي مديريت به نام توماس پيترز و رابرت واترمن كتابي با عنوان « در جستجوي كمال » نوشتند و مديريت كمال را پايه گذاري نمودند. كمال مديريت از تعهدي كه ويژگي مشترك تمامي مديران موفق است نشات مي گيرد. مديران كاردان ، تاثير مثبت و موثري بر ديگران مي گذارند زيرا با تركيب متوازي از باورها و نگرشهاي مثبت، رفتارهاي خوبي ارائه ميدهند و اين باورها و اعمال خوب «تعهدات» را شكل مي دهند. تعهدات مديران موثر در كمال مديريت 1- تعهد نسبت به مشتريان و ارباب رجوع 2- تعهد نسبت به سازمان 3- تعهد نسبت به خود 4- تعهد نسبت به افراد و گروه كاري 5- تعهد نسبت به كار |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام ، ضمن تشکر از پیگیری های شما ، مطالب ارسالی در خصوص تئوری کمال مدیریت می باشد که در جلسه قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|