خوش آمديد,
مهمان
|
|
مدرس: جناب آقای صفرلی
دانشجو: صدریه بلوری موضوع: خلاصه جلسه نهم درس رفتارشناسی بازاریابی آذر 93. ایجاد تغییر در جزء رفتاری: ممکن است پیش نیاز رفتار، به ویژه رفتار خرید یا استفاده از یک کالا، توسعه شناخت و احساسات و عواطف مخاطب باشند یا اینکه رفتارها در تضاد با جزء شناختی و جزء احساسی و عاطفی شکل بگیرد. برداشت فرد از خود یا خود مفهومی: برداشت از خود به مفهوم تمامیت افکار و احساساتی است که فرد به عنوان یک موجود از خود دارد.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ا سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص تغییر جزء رفتاری نگش مصرف کننده می باشد که در جلسات قبل بررسی شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|