پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

 



موضوع: حضور محترم جناب آقای صفرلی، خلاصه جلسه ششم.

حضور محترم جناب آقای صفرلی، خلاصه جلسه ششم. 9 سال 4 ماه ago #107236

مدرس: جناب آقای صفرلی
دانشجو: صدریه بلوری
موضوع: خلاصه جلسه ششم درس رفتارشناسی بازاریابی
آذر 93.

تصویر نام تجاری و موضع یابی محصول
تصویر نام تجاری عبارت است از حافظه شماتیک از یک نام تجاری.

موضع یابی محصول، تعمیمی است که بازاریابان به منظور تلاش برای دستیابی به تصویری معین از یک نام تجاری و مرتبط با میزان رقابت در درون بخش معینی از بازار اتخاذ می کنند.
موضع یابی مجدد محصول: تصورات ذهنی مصرف کنندگان از نام های تجاری در طول زمان تغییر می نمایند.
انگیزش، شخصیت و احساسات مصرف کننده
انگیزش: انگیزش به معنای دلیل هر رفتار است. انگیزش، نیروی درونی غیر قابل مشاهده ای است که پاسخهای رفتاری، جهت و هدف واکنش های فرد را تعیین می کند. بعبارت ساده تر، انگیزش دلیل چرایی رفتار فرد است.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

حضور محترم جناب آقای صفرلی، خلاصه جلسه ششم. 9 سال 4 ماه ago #107467

با سلام و تشکر از پیگیری ها و زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص تصویر یک برند و شخصیت برند در موقعیت یابی بازاریابی می باشد که در جلسات قبل بررسی شده است.
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی