خوش آمديد,
مهمان
|
|
مراحل ادراک:
قرارگرفتن اظلاعات جلب توجه تعبیر و تفسیر اظلاعات عوامل اصلی:جلب توجه افراد: عوامل تحریک کننده فاکتورهای فردی عوامل موقیعتی ادراک مصرف کننده: استراتزی خرده فروش ایجاد نام تجاری وطرح نام تجاری استراتزی رسانه ای تبلیغات و طراحی بسته بندی ارزیابی تبلیغات: مواجهه جلب توجه تعبیر و تفسیر به خاطر سپاری و یاد اوری |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از دقت نظر شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع فرایند ادراک مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: ثریا مسیب زاده
|