خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه جلسه هفتم ,و هشتم
هفتم اجرای استراتژی منوط به 2 ابزار است : استراتژی در سطح وظیفه ساختار سازمانی استراتزی وظیفه : کسی که در استراتژی وظیفه انجام خدمت می کند باید یکی از مهارت هار را دارا باشد. استراتژی وظیفه شامل : استراتژی بازاریابی ، استراتژی تولید و عملیات ، استراتژی تحقیق و توسعه استراتژی منابع انسانی و مالی می باشد . استراتژی بازاریابی : محصول ترکیبی است که خصوصیت کالا ، کیفیت ، نوع علامت تجاری نام بسته بندی دسترسی به خدمات و ضمانت نامه ها که به نحوی موازنه شده است . محصول یا خدمات : قیمت- توزیع-ترفیع شامل مباحثی نظیر محصولات ، کیفیت ، طرح ، مشخصات ، نام تجاری ، اندازه ، بسته بندی ، ضمانت نامه ، خدمات بازدهی استراتژی تولید : وظیفه مدیران طراحی و مدیریت فرایند ها است جلسه هشتم انواع ساختار استراتژیک : رایج ترین نوع طبقه بندی ، طبقه بندی برمبنای وظیفه می باشد . ساختار ماتریس سازمانی : هنگامی مورد استفاده قرار می گیرند که واحدهای بازرگانی مجزا نیازمند منابع اطلاعات و تکنولوژی باشد. این ساختار برلی استراژی های جهانی بسیار مناسب است این ساختار همچنین در شکل دهی سازمانی که چندین محصول را تولید می کند و آنها را در کشور های مختلف به فروش می رساند بسیار موثر و کار آمد است . ساختار شبدری : نخستین برگ شبدر : افراد صاحب صلاحیت -متخصصان-مدیران با دانش بالا را تشکیل می دهند دومین برگ شبدر : پیمانکاران که با سازمان قرارداد می بندند و در ازای از حق الزحمه بسیاری از کارها را انجام می هند . سومین برگ شبدر: نیروی کار مضاعف - فصلی نیروی کار انعطاف پذیر با کلیه کارگران پاره وقت و موقتی هستند |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سیاوش دانیالی
|