خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه جلسه هفتم
باسلام و تقدیم احترام تحقق اجرای استراتژی : 1 ) تحقق اجرای استراتژی باید در پایین ترین سطح سازمان تعریف شود . 2) و منوط به دو ابزار استراتژی در سطح وظیفه و ساختار سازمانی می باشد .مدیریت استراتژی های وظیفه ای شامل – استراتژی بازاریابی و تولید و عملیات تحقیق و توسعه سیستم های عملیاتی و منابع انسانی و مالی می باشد . 3) سازمان باید ساختار داشته باشد چه به صورت عمودی و چه افقی . استراتژی بازاریابی محصول : ترکیبی از خصوصیات کالا- نوع – علامت تجاری بسته بندی و دسترسی به خدمات می باشد تا شرکت یا سازمان نیازهای بازار هدف را تأمین و به اهداف سوددهی نایل گردد. استراتژی بازاریابی: قیمت – توزیع و ترفیع – تولید و خدمات که این تصمیمات را در نظر می گیرد – استراتژی تولید و عملیات وظیفه مدیران تولید طراحی و مدیریت فرآیندهاست و خدماتی را باید ارائه دهند که محصول ما نسبت به رقیب بهتری داشته باشند . دراستراتژی تولید و عملیات : تضمین کیفیت و برنامه ریزی و زمان بندی و انتخاب تکنولوژی و تجهیزات و موقعیت تسهیلات خط مشی و سیاست های قدرت کار و طراحی منابع را در تصمیات در نظر می گیرد. استراتژی تحقیق و توسعه : در این استراتژی تعیین موقعیت و اولویت پروژه ای و تمرکز تحقیقاتی و روابط با سازمان های تحقیقاتی بیرونی را در تصمیمات در نظر می گیرد . استراتژی سیستم عملیاتی : حداقل برای عملیات، طرح ریزی و کنترل فعالیت های تجاری ضروری هستند را در اختیار سازمان می گذارد در این استراتژی یکپارچه سازی و توانمند سازی سخت افزاری در سازمان روابط مشتریان و تهیه کنندگان و سرمایه گذاری در تکنولوژی جدید و استفاده از استراتژیک از اطلاعات داخلی و خارجی را در تصمیمات در نظر می گیرد. استراتژی منابع انسانی : نیروی انسانی در هر سازمان ارزشمند ست استخدام و جذب و ارزیابی و پرورش نیروی انسانی دستمزد و حقوق و مزایارا در تصمیمات باید در نظر گرفت . استراتژی منابع مالی شامل سرمایه گزارش دهی مالی به سهامداران و حداقل بازدهی سرمایه گذاری و تخصیص هزینه های سرباز را در تصمیمات در نظر می گیرد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سیاوش دانیالی
|