سه شنبه, 01 خرداد 1403

 



موضوع: خلاصه جلسه هفتم

خلاصه جلسه هفتم 9 سال 11 ماه ago #84212

خلاصه جلسه هفتم

باسلام و تقدیم احترام

تحقق اجرای استراتژی :
1 ) تحقق اجرای استراتژی باید در پایین ترین سطح سازمان تعریف شود .
2) و منوط به دو ابزار استراتژی در سطح وظیفه و ساختار سازمانی می باشد .مدیریت استراتژی های وظیفه ای شامل – استراتژی بازاریابی و تولید و عملیات تحقیق و توسعه سیستم های عملیاتی و منابع انسانی و مالی می باشد .
3) سازمان باید ساختار داشته باشد چه به صورت عمودی و چه افقی .

استراتژی بازاریابی محصول :
ترکیبی از خصوصیات کالا- نوع – علامت تجاری بسته بندی و دسترسی به خدمات می باشد تا شرکت یا سازمان نیازهای بازار هدف را تأمین و به اهداف سوددهی نایل گردد.
استراتژی بازاریابی:
قیمت – توزیع و ترفیع – تولید و خدمات که این تصمیمات را در نظر می گیرد – استراتژی تولید و عملیات وظیفه مدیران تولید طراحی و مدیریت فرآیندهاست و خدماتی را باید ارائه دهند که محصول ما نسبت به رقیب بهتری داشته باشند .
دراستراتژی تولید و عملیات :
تضمین کیفیت و برنامه ریزی و زمان بندی و انتخاب تکنولوژی و تجهیزات و موقعیت تسهیلات خط مشی و سیاست های قدرت کار و طراحی منابع را در تصمیات در نظر می گیرد.
استراتژی تحقیق و توسعه :
در این استراتژی تعیین موقعیت و اولویت پروژه ای و تمرکز تحقیقاتی و روابط با سازمان های تحقیقاتی بیرونی را در تصمیمات در نظر می گیرد .
استراتژی سیستم عملیاتی :
حداقل برای عملیات، طرح ریزی و کنترل فعالیت های تجاری ضروری هستند را در اختیار سازمان می گذارد در این استراتژی یکپارچه سازی و توانمند سازی سخت افزاری در سازمان روابط مشتریان و تهیه کنندگان و سرمایه گذاری در تکنولوژی جدید و استفاده از استراتژیک از اطلاعات داخلی و خارجی را در تصمیمات در نظر می گیرد.
استراتژی منابع انسانی :
نیروی انسانی در هر سازمان ارزشمند ست استخدام و جذب و ارزیابی و پرورش نیروی انسانی دستمزد و حقوق و مزایارا در تصمیمات باید در نظر گرفت .
استراتژی منابع مالی شامل سرمایه گزارش دهی مالی به سهامداران و حداقل بازدهی سرمایه گذاری و تخصیص هزینه های سرباز را در تصمیمات در نظر می گیرد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سیاوش دانیالی
مدیران انجمن: سیاوش دانیالی