خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه جلسه ششم
باسلام و تقدیم احترام تعریف استراتژیک : باید بلند مدت باشد در محیط رقابتی باشد و جنبه حیاتی داشته باشد باید منابع را به سمت هدف تخصیص دهیم و برنامه اجرایی هم داشته باشیم .سازمان را سمت هدف هدایت کنیم و الگو و طرحی که اهداف و سیاستهای سازمان را به هم پیوند داده که این الگو استراتژیک نام دارد . برای تدوین استراتژی باید از محیط شناخت کافی داشته باشیم و رقبای سازمان را بشناسیم، درک صحیحی از بازار داشته باشیم و به نحوی اندیشیدن استراتژیک را بدانیم تا بتوانیم استراتژی مورد نظر خودمان را تدوین کنیم . |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سیاوش دانیالی
|