خوش آمديد,
مهمان
|
|
اجرای استراتژی منوط به 2 ابزار است :
استراتژی در سطح وظیفه ساختار سازمانی استراتزی وظیفه : کسی که در استراتژی وظیفه انجام خدمت می کند باید یکی از مهارت هار را دارا باشد. استراتژی وظیفه شامل : استراتژی بازاریابی ، استراتژی تولید و عملیات ، استراتژی تحقیق و توسعه استراتژی منابع انسانی و مالی می باشد . استراتژی بازاریابی : محصول ترکیبی است که خصوصیت کالا ، کیفیت ، نوع علامت تجاری نام بسته بندی دسترسی به خدمات و ضمانت نامه ها که به نحوی موازنه شده است . محصول یا خدمات : قیمت- توزیع-ترفیع شامل مباحثی نظیر محصولات ، کیفیت ، طرح ، مشخصات ، نام تجاری ، اندازه ، بسته بندی ، ضمانت نامه ، خدمات بازدهی استراتژی تولید : وظیفه مدیران طراحی و مدیریت فرایند ها است استراتژی تولید و عملیات محدوده تصمیمات ذیل را دارد: تضمین کیفیت برنامه ریزی و زمانبندی انتخاب تکنولوژی موقعیت تسهیلات خط و مش سیاست قدرت کار |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سیاوش دانیالی
|