خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام و آرزوی توفیقات روز افزون برای شما استاد ارجمند
امروزه تولیدات صنعت فرهنگی از جمله محصولات رسانه ای ، هنری، تبلیغاتی و ... براثر رشد شهرنشینی و صنعتی شدن جوامع تاثیر بسیاری بر ساختار فرهنگی و اجتماعی نهادهای جامعه گذاشته و این محصولات می تواند از دورن مایه های فرهنگی روحی ، معنوی یک جامعه به عنوان یک کالای صنعتی صادر گردد که همواره با شکوفایی استعدادها و خلاقیت ها در راستای تقویت یا تخریب هویت های بومی و ملی حرکت کند نياز كشور هاي جهان سوم و در حال توسعه اين است كه مسئولان چشم انداز عميق فرهنگي داشته باشند واز همه مهم تر اينكه...داراي خلاقيت و ابتكار بالا باشند و براي دستيابي به اهداف فرهنگي سازمان هاي فرهنگي برنامه ريزي كنند. دركشور ما بحث جهاني شدن فرهنگ مطرح است و بايد ابتدا پايه هاي جهاني شدن را فراهم كنيم و صنايع فرهنگي نيز بايد آنقدر قوي باشد تا سكوي پرش فرهنگ باشد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سیاوش دانیالی
|