یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ایده ساده اما کارآمد

ایده ساده اما کارآمد 10 سال 2 ماه ago #59990

فارنت: امروز در فارنت قصد معرفی بازی رایگان پرنده کوچولوی Flappy Bird را داریم. این بازی در یک جمله اعتیادآور و در عین سادگی دشوار است و برای کاربران با اعصاب ضعیف توصیه نمی‌شود.



بازی کم حجم و رایگانی به نام Flappy Bird اخیراً مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته است

گیم‌پلی
گیم‌پلی بازی بسیار ساده طراحی شده و تنها کاری که انجام می‌دهید لمس صفحه برای بال‌زدن پرنده کوچک بازیست. با هر بار لمس صفحه پرنده کمی اوج گرفته و سپس با سرعت زیادی رو به پایین سقوط می‌کند. هدف شما عبور پرنده از میان لوله‌های سبز رنگ و کسب امتیاز است.




در نگاه اول بازی بسیار آسان به نظر می‌رسد اما به زودی متوجه می‌شوید که اصلاً این طور نیست! پرنده بازی درست مانند آجری که به آن بال وصل کرده باشید با لمس کمی اوج گرفته و طوری سقوط می‌کند که به نظر می‌رسد کنترل یک هواپیمای جنگی F-22 با یک بال آسان‌تر باشد! Flappy Bird کنید.

اما بریم سر ایده های این بازی:
این بازی از گرافیک ساده ای برخوردار است که شاید ما را یاد گرافیک بازی های آتاری یا ماریو(همان قارچ خور) خودمان بیاندازد اما بر خلاف گرافیک ساده ، این بازی بسیار سخت است و البته بسیار اعصاب خورد کن و اعتیاد آور :) اما نکته ای که لازم است ذکر کنم این است که بازی در طول کمتر از یک هفته ساخته شده است.سازنده بازی فلپی برد تنها 29 سال سن دارد و همین طور این بازی به صورت رایگان در اینترنت قرار گرفته .اما چگونه از این بازی کسب درآمد کرده است ؟ این برنامه نویس از تبلیغاتی که در حین بازی از شرکت های مختلف به اشتراک گذاشته است باعث شده تا 50 هزار دلار کسب درآمد کند .
Dong Nguyen نشان داد که با ایده های خیلی خیلی ساده هم می توان پولدار شد


دوستان عزیز که تمایل دارند نسخه اندرویدی این بازی را دانلود کنند،به این لینک مراجعه کنید
دانلود بازی


عکس هایی که در زیر مطلب مشاهده می کنید از رکورد های خودم هست :)
پيوست:
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سليمان شادلو*
مدیران انجمن: علی ابراهیم بابایی▲