خوش آمديد,
مهمان
|
|
فعالیتهای روابط عمومی آنسوی مرزها
درک فرهنگهای محلی، روابط عمومیهای تمام عیار و واقعی را دربرنامه ریزی امور و دست یابی یه ارتباط با عموم مردم یاری می نماید. چین یک بازار تولید بزرگ و از نظر فناوری پیشرفته می باشد. آنها برای فروش محصولاتشان بازار هند را انتخاب کردند و از آنجائیکه محصول خود را منصفانه قیمت گذاری کردند توانستند سود بالایی دریافت نموده و به تدریج به کیفیت تضمین شده و مقبول بازار چین دست یابند. شرکت کلگیت نیز فقط با تحلیل ویژگیهای بازارهای مختلف دنیا توانست استراتژی مناسبی برای تولید و فروش محصولاتش طراحی نماید به صورتی که طراحی تیوپ خمیردندان با توجه به اینکه در کشور پاکستان رنگ سبز در مضامین جامعه اسلامی رنگ مذهبی محسوب می شود سبز رنگ و در هند قرمز طراحی گردید. صفحه 55 معصومه جعفری یار |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|