دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: نوآوری در تبلیغات

نوآوری در تبلیغات 10 سال 4 ماه ago #49300

  • سپهر یاسا
  • سپهر یاسا's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 32
  • Thank you received: 19
فکر می کنيد چقدر ممکن است که یک کالای متوسط را تنها به دليل تبليغات فوق العاده اش
بخرید؟آیا این احتمال بيشتر نيست که یک محصول عالی را که تبليغ متوسطی دارد، با علاقه
بيشتری بخرید؟بسياری از مردم تبليغ و آگهی های تلویزیونی به تنهایی برای آنها بی مفهوم
است و فقط حکم یک زنگ تفریح بين برنامه های متفاوت تلویزیون و رادیو را دارد.بسياری از مردم
فکر می کنند که آگهی ها، صفحه هایی از روزنامه ها و مجله ها هستند که باید آنها را ورق زد
تا به یک مطلب جالب و خواندنی رسيد.آژانس های تبليغاتی با تمرکز روی موضوع خلاقيت، دچار
این توهم شده اند که بازاریابی یک نبرد یا رقابت بين تبليغات است نه بين محصولات.آژانس های
تبليغاتی می خواهند در نبرد تبليغات پيروز شوند، چون این پيروزی به مفهوم دریافت جوایز،
اعتبار، شهرت و پروژه های جدید است
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.