دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: تأثیر رسانه تلویزیون بر تبلیغات

تأثیر رسانه تلویزیون بر تبلیغات 10 سال 4 ماه ago #49293

  • سپهر یاسا
  • سپهر یاسا's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 32
  • Thank you received: 19
تلویزیون یا دورنما ) به فرانسوی : (Télévision ،
سامانهای ارتباطی برای پخش ودریافت تصاویر متحرک و صداها از مسافتی دور است. همچنین
دستگاه گیرنده در این سامانه، تلویزیون نام دارد. امروزه در ایران، به مجموعه فراهم کننده و پخش
کننده برنامههای تلویزیونی،سیما گفته میشود . از جان لوگی برد دانشمند و مخترع اسکاتلندی به عنوان مخترع تلویزیون یاد میشود، گرچه دانشمندان
و مخترعان بسیار دیگری مانندپائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از
اواخر سده ۹۱ میلادی تاکنون در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون نقش موثر داشتهاند
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.