دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: بررسی نقش رسانه(تلویزیون)درتبلیغات

بررسی نقش رسانه(تلویزیون)درتبلیغات 10 سال 4 ماه ago #49291

  • سپهر یاسا
  • سپهر یاسا's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 32
  • Thank you received: 19
تبلیغات رک و پوست کنده اند. کارکرد مشخصی دارند و از ایفای این کارکرد خجالتی به خود راه نمی
دهند. محصولی داریم که باید به فروش برسد و وظیفه ی اطلاع رسانی درباره آن با ماست. زمین و زمان
هم شهادت می دهند که تبلیغات در کارشان بسیار مؤثر هستند. تبلیغات تلویزیونی را باید محل تقاطع دو
ساختار عظیم دانست: اول، کمپانی های بزرگ و دوم، شبکه های تلویزیونی خصوصی که پایه اقتصادی
شان متکی بر پول تبلیغات است. به لحاظ جغرافیایی این دو خط بیشتر از همه در ایالات متحده ی امریکا
به هم می رسند؛ سرزمینی که هم دارای بزرگ ترین کمپانی های صنعتی و مالی است و هم به نسبت سایر
کشورهای جهان دارای بیشترین شبکه های خصوصی است. صنعت تبلیغات یکی از بزرگترین کسب و
کارهای امور است. به گفته ی آمار از سال 8991 روزانه حدود 4 هزار اثر تبلیغی از برابر دیدگان مردم
عبور می کند. از سال 4004 شبکه های بزرگ از هر ساعت برنامه حدود 41 دقیقه ی آن را به فروش
رسانده اند.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.