سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

 



موضوع: اصول و فنون مذاكره

اصول و فنون مذاكره 10 سال 4 ماه ago #49314

  • سپهر یاسا
  • سپهر یاسا's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 32
  • Thank you received: 19
در کار و بیزنس، قوانین آداب معاشرت فقط شامل رفتارهای شما در اداره و محتویات ایمیلتان نمی شود، این قوانین اتیکت و آداب
مکالمات شما با همکارانتان را هم در بر می گیرد. معمولاً تصور می شود که اتیکت مکالمات کاری را باید در مکالمات رو در رو رعایت
کرد، اما پشت تلفن هم این موارد صادق است. در هر دو مورد، الزامات قدیمی گوش دادن و حرف زدن باید در مرکز توجه قرار گیرد .
ممکن است مکالمه کوتاهی با سوپروایزرتان داشته باشید، یا قبل از بستن قرارداد یا زنگ زدن به نمایندگان شرکت های دیگر، با یک
مشتری جدید مسائل را بررسی کنید . مهم نیست که کدامیک از این موارد هدف شما برای مکالمه باشد، اینکه بدانید چه بگویید و
چطور به حرف های طرف مقابل گوش دهید، می توانید پله ای برای موفقیت بیشتر شما در کار، یک شراکت جدید و یا فقط یک
مکالمه لذت بخش باشد . وقتی کسی با شما احساس راحتی می کند، شما هم با آنها احساس نزدیکی و راحتی بیشتری خواهید کرد
و دست یافتن به اهدافتان )شبکه سازی، متقاعد کردن و...( به طور طبیعی میسر خواهد شد. این مسئله نه تنها به شما کمک میکند
به آنچه که میخواهید برسید، بلکه احترام زیادی هم برای شما کسب خواهد کرد
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.