خوش آمديد,
مهمان
|
|
. رسانهها عمليات انتقال و هدايت دامنهي گستردهاي از نمادها، ارزشها، پيامها و افکار مذهبي و معنوي را به مخاطبان انجام ميدهند و بيهيچ شبهه تمام رسانهها با استفاده از راههاي متنوع و با رقابتي شديد سعي در بيشترين نفوذ در مخاطب دارند. اين رقابت آنقدر اوج ميگيرد كه ميتوان عنوان جنگ رسانهاي را بر آن نهاد. نكتهي مهمي كه در اينبين وجود دارد توجه به نيازهاي متنوع مخاطب و آيندهي اوست
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام
خانم محمد زاده مطلب مطالعه و تائید گردید. |
آخرين ويرايش: 10 سال 4 ماه ago توسط مژگان خسروی رستمی.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|