خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام
فرض کنید در یک شرکت تبلیغاتی مشغول بیه کار هستیدو تصمیم دارید برای یک کالای تزئینی منزل تبلیغاتی را انجام دهید، از چه رسانه ای جهت این امر استفاده میکنید و چگونه در مورد مخاطبان و مشتریان هدف،اطلاعات جمع آوری مینمائید. با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: آرش شگرف نخعی, سحر صمدزاده, علی ابراهیم بابایی▲, عبدالرضا جهانی سادات محله, فاطمه بهبودی
|
|
با سلام
از اینترنت استفاده می کنم چون ارزان،به صرفه و زود بازده هست . سعی می کنم که بیشتر بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز کنم ابتدا یک صفحه در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنم و دوستانم را به ای صفحه ای که ساختم (محصول تزئینی) دعوت می کنم ،که اصطلاحا به آن invite می گویند . هر کس که پیج یا صفحه تبلیغاتی را لایک کند(این لایک کردن برای دوستان دوستانم ، نیز به نمایش گذاشته می شود) و گاهی ممکن است در یک یا دو هفته آمار محبوبیت این صفحه بالا برود در نتیجه آمار مخاطبان بالا رفته و با توجه به این موضوع اطلاعاتی راجع به سن ، جنسیت،شهر و محل کار مخاطبان دریافت می کنم.برای اینکه بتوانم اطلاعات بیشتری بگیرم، در صفحه تبلیغاتی (محصول تزئینی) برای این محصول یک نظر سنجی ایجاد کرده و دیدگاه کاربران را ، راجع به این محصول بررسی می کنم و با توجه به علاقه مندی هایی که دارند محصول را ارائه می کنم مثال: تبلیغات>>>> صفحه ( هنر هوشمند smart.art01 ) که در کمتر از یک ماه به تنهایی و بدون تبلیغ در صفحه های دیگر، 1000 تا لایک را به خودش اختصاص داد
smart.art01 :شبکه های اجتماعی
|
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام
وقتی صحبت از کالای تزئینی منزل به میون میاد قائدتاً خانم ها بیشتر مورد خطاب هستند مخصوصا خانم های خانه دار و برای جذب این بازار هدفمون باید از رسانه هایی که بیشتر در دسترس آنها است استفاده بشه مثل رادیو که معمولا صبح هابیشتر طرفدار داره ، تلوزیون ، مجلات و هفته نامه ماهنامه های تبلیغاتی رایگان که درب منازل پخش میشه و یا در سالن های آرایشی و خلاصه در جاهایی که خانم ها بیشتر تجمع میکنند. و همچنین پخش تراکت درب منازل و فروشگاه های لوازم خانگی و تزیئنی با تخفیف ویژه و بسته بندیهای شیک و جذاب مورد پسند خانم های عزیز با تشکر صالحی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام خدمت شما استاد محترم
فکر کنم اولین اقدام من برای تبلیغات اشیاء ترئینی مشخص کردن مخاطبان هدف می باشد که در مورد این کالای به خصوص ، مخاطبان بیشتر از جنسیت خانم ها و بیشتر بین سنین 25 الی 45 سال که جزء قشر متاهل و خانه دار می باشند ، بنابراین برای یک تبلیغ ارزان و نیز موثر که تنها این مخاطبان را پوشش دهد از تبلیغات پیامکی که می توان به تفکیک جنسیت و سن ارسال نمود استفاده می کنم . ضمن این که علاوه بر تبلیغات پیامکی از برنامه های ترفیع فروش همچون تخفیفات ویژه در صورت خرید تا سقف معین و نیز ارسال رایگان استفاده خواهم نمود . ارادتمند : آ . شگرف در پناه نور باشید |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام.
استاد در پاسخ به سوال فوق چون مشتریان هدف ما خانم های خانه دار هستند و با شناختی که اینجاب نسبت به خانم های اطرافمان دارم بهترین رسانه برای تبلیغات کالای خود تلویزیون را در نظر میگیرم و در بین برنامه های آشپزی و سریال خانوادگی این آکهی را پخش میکردم و از طریق گرفت آمار فروش آن کالا بعد از پخش آن آگهی متوجه خواهم شد که فروش به چه صورت است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام خسته نباشید
استاد هر خوبی و بدی از من دیدید حلال کنید عذر خواهی می کنم و به خاطر کارم که نتوانستم ارائه بدهم شما به بزرگی خودتان ببخشید بابک کاظمی با توجه به بودجه هایی که ممکن است محدود باشد سعی می شود از اینترنت و فضای مجازی استفاده شود چون هم سریع تر و بهتر صورت می گیرد و هم به سرعت بازتاب خواهد داشت برای اطلاع گرفتن هم از نظر سنجی استفاده می شود و با توجه به این اقدامات، محصولات را در یک سایت ارائه میدهیم و به فروش می رسانیم |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|