یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

 


  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3

موضوع: مشتریان هدف

مشتریان هدف 10 سال 4 ماه ago #51399

با سلام
فرض کنید در یک شرکت تبلیغاتی مشغول بیه کار هستیدو تصمیم دارید برای یک کالای تزئینی منزل تبلیغاتی را
انجام دهید، از چه رسانه ای جهت این امر استفاده میکنید و چگونه در مورد مخاطبان و مشتریان هدف،اطلاعات
جمع آوری مینمائید.
با تشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

مشتریان هدف 10 سال 4 ماه ago #51414

با سلام
از اینترنت استفاده می کنم چون ارزان،به صرفه و زود بازده هست .
سعی می کنم که بیشتر بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز کنم
ابتدا یک صفحه در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنم
و دوستانم را به ای صفحه ای که ساختم (محصول تزئینی) دعوت می کنم ،که اصطلاحا به آن invite می گویند . هر کس که پیج یا صفحه تبلیغاتی را لایک کند(این لایک کردن برای دوستان دوستانم ، نیز به نمایش گذاشته می شود) و گاهی ممکن است در یک یا دو هفته آمار محبوبیت این صفحه بالا برود در نتیجه آمار مخاطبان بالا رفته و با توجه به این موضوع اطلاعاتی راجع به سن ، جنسیت،شهر و محل کار مخاطبان دریافت می کنم.برای اینکه بتوانم اطلاعات بیشتری بگیرم، در صفحه تبلیغاتی (محصول تزئینی) برای این محصول یک نظر سنجی ایجاد کرده و دیدگاه کاربران را ، راجع به این محصول بررسی می کنم و با توجه به علاقه مندی هایی که دارند محصول را ارائه می کنم
مثال: تبلیغات>>>> صفحه ( هنر هوشمند smart.art01 ) که در کمتر از یک ماه به تنهایی و بدون تبلیغ در صفحه های دیگر، 1000 تا لایک را به خودش اختصاص داد
smart.art01 :شبکه های اجتماعی
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

مشتریان هدف 10 سال 4 ماه ago #51480

با سلام
وقتی صحبت از کالای تزئینی منزل به میون میاد قائدتاً خانم ها بیشتر مورد خطاب هستند مخصوصا خانم های خانه دار و برای جذب این بازار هدفمون باید از رسانه هایی که بیشتر در دسترس آنها است استفاده بشه مثل رادیو که معمولا صبح هابیشتر طرفدار داره ، تلوزیون ، مجلات و هفته نامه ماهنامه های تبلیغاتی رایگان که درب منازل پخش میشه و یا در سالن های آرایشی و خلاصه در جاهایی که خانم ها بیشتر تجمع میکنند.
و همچنین پخش تراکت درب منازل و فروشگاه های لوازم خانگی و تزیئنی با تخفیف ویژه و بسته بندیهای شیک و جذاب مورد پسند خانم های عزیز

با تشکر
صالحی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

مشتریان هدف 10 سال 4 ماه ago #52536

با سلام خدمت شما استاد محترم
فکر کنم اولین اقدام من برای تبلیغات اشیاء ترئینی مشخص کردن مخاطبان هدف می باشد که در مورد این کالای به خصوص ، مخاطبان بیشتر از جنسیت خانم ها و بیشتر بین سنین 25 الی 45 سال که جزء قشر متاهل و خانه دار می باشند ، بنابراین برای یک تبلیغ ارزان و نیز موثر که تنها این مخاطبان را پوشش دهد از تبلیغات پیامکی که می توان به تفکیک جنسیت و سن ارسال نمود استفاده می کنم .
ضمن این که علاوه بر تبلیغات پیامکی از برنامه های ترفیع فروش همچون تخفیفات ویژه در صورت خرید تا سقف معین و نیز ارسال رایگان استفاده خواهم نمود .
ارادتمند : آ . شگرف
در پناه نور باشید
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

مشتریان هدف 10 سال 4 ماه ago #52843

با سلام.
استاد در پاسخ به سوال فوق چون مشتریان هدف ما خانم های خانه دار هستند و با شناختی که اینجاب نسبت به خانم های اطرافمان دارم بهترین رسانه برای تبلیغات کالای خود تلویزیون را در نظر میگیرم و در بین برنامه های آشپزی و سریال خانوادگی این آکهی را پخش میکردم و از طریق گرفت آمار فروش آن کالا بعد از پخش آن آگهی متوجه خواهم شد که فروش به چه صورت است.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

مشتریان هدف 10 سال 4 ماه ago #52882

سلام خسته نباشید
استاد هر خوبی و بدی از من دیدید حلال کنید عذر خواهی می کنم
و به خاطر کارم که نتوانستم ارائه بدهم شما به بزرگی خودتان ببخشید
بابک کاظمی

با توجه به بودجه هایی که ممکن است محدود باشد
سعی می شود از اینترنت و فضای مجازی استفاده شود چون هم سریع تر و بهتر صورت می گیرد و هم به سرعت بازتاب خواهد داشت

برای اطلاع گرفتن هم از نظر سنجی استفاده می شود و با توجه به این اقدامات، محصولات را در یک سایت ارائه میدهیم و به فروش می رسانیم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3
مدیران انجمن: مژگان خسروی رستمی