دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403

 



موضوع: وظایف افراد

وظایف افراد 10 سال 4 ماه ago #50929

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی
ابتدا باید بررسی گردد که کارمندان آماتور می باشند یا دارای سابقه کاری در شرگت هستند.
اگر کارمند آماتور است باید آموزشهای مناسب و کافی ببیند ودر پست مناسب با تواناییها قرار داده شود.
اگر کارمند دارای سابقه کاری می باشد باید بررسی گردد اینکه یک کارمند از کار خودش راضی باشد.
انگیزه کافی برای کار کردن داشته باشد و همچنین داشتن حس امنیت شغلی.
1-برای گرفتن بازدهی بهتر می توانیم روحیه رقابت سالم بین کارمندان ایجاد کنیم.
2- افزایش حقوق و مزایا درصورت انجام کار درست.
3- قراردادن افراد متخصص در پستهای کلیدی.
4- برگزاری جلسات ماهانه برای برقراری ارتباط بیشتر کارمندان با همدیگر و مدیر.

همه این موارد منوط به این است که مدیر کفایت و درایت لازم برای مدیریت و انجام وظایف مربوطه خویش را داشته باشد تا بتواند با همکاری کارمندان وظایف محوله را به نحو احسن به انجام برساند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مژگان خسروی رستمی