یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

 


  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3

موضوع: وظایف افراد

وظایف افراد 10 سال 3 ماه ago #53569

ابتدا بایستی ارزیابی کنیم و بدانیم چه زمانی برخورد با این افراد واکنش بهتری دارد. بایستی همیشه بر اساس واقعیت‏‌ها و نه شایعه و غیبت، عمل کنیم. سعی کنیم دلایل پشت پرده مشکل را کشف کنیم .هدف نهایی پیدا کردن راه حل است. نتیجه آرمانی در برخورد با کارکنان مشکل‏‌ساز، رسیدن به راه حل توافقی است و این گونه رفتار‌ها ادامه دارد مگر اینکه ما به یک تعامل برسیم. کارکنان لازم دارند بدانند چه رفتارهایی مطلوب و چه رفتارهایی نامطلوبند. بیان آن‌ها به صورت شفاف از سوی مدیر، همیشه ایده‌آل بوده است. پس باید مطمئن شویم که کارکنان این سیگنال‌ها را از سوی ما دریافت کرده‌اند و پیامد‌ها و نیازهای آن را درک می‌کنند
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

وظایف افراد 10 سال 3 ماه ago #53692

به نام خدا
احتراما در پاسخ به موضوع مطروحه استاد ارجمند سرکار خانم خسروی عرض می نمایم سعی می کنم ابتدا علت بروز اشکال و کم کاری را در یابم و ریشه آن را بررسی نمایم که آیا عوامل کم کاری یا بی توجهی فرد مخاطی میزان حقوق و دستمزد او می باشد یا در نوع تفویض کار به درستی فرد مورد نظر توجیح نشده است یا کار بیش از حد از او انتظار می رود و در مورد حقوق و پاداش آن فرد کوتاهی صورت پذیرفته و یا اینکه اگر موارد از این قبیل نمی باشد و انتظارات فرد مورد نظر از شرکت کاذب و بیش از حد می باشد و توقعات نابجا را در بردارد ، در هر صورت با فرد صحبت شده و در صورت لزوم رضایت آن فرد را جلب می نمایم و اگر انتظارات نابجا وجود دارد آن فرد را توجیح نموده و تفکر نابجای او را نسبت به برداشتهای غلط او اصلاح نموده و به سر کار حدایت می نمایم و در غیر این صورت فرد متخصص دیگری را جایگزین او نموده تا منجر به بهم ریختگی شرکت نگردد.

متشکرم (سید جواد فرزین فر)
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

وظایف افراد 10 سال 3 ماه ago #54431

ابتدارزیابی کنیم باید بدانیم چه زمانی برخورد با این افراد واکنش بهتری دارد. بایستی همیشه بر اساس واقعیت‏‌ها و نه شایعه و غیبت، عمل کنیم. سعی کنیم دلایل پشت پرده مشکل را کشف کنیم .هدف نهایی پیدا کردن راه حل است. نتیجه آرمانی در برخورد با کارکنان مشکل‏‌ساز، رسیدن به راه حل توافقی است و این گونه رفتار‌ها ادامه دارد مگر اینکه ما به یک تعامل برسیم. کارکنان لازم دارند بدانند چه رفتارهایی مطلوب و چه رفتارهایی نامطلوبند. بیان آن‌ها به صورت شفاف از سوی مدیر، همیشه ایده‌آل بوده است. پس باید مطمئن شویم که کارکنان این سیگنال‌ها را از سوی ما دریافت کرده‌اند و پیامد‌ها و نیازهای آن را درک می‌کنند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

وظایف افراد 10 سال 3 ماه ago #54508

با سلام

ما برای نگهداری و مدیریت یک مجموعه از چند راه می توانیم وارد شویم 1- اقنا ع و تبلیغ اهداف سازمانی، 2- تشویق و پاداش ،3- تنبیه وتوبیخ

البته بهترین روش گزینه شماره یک می باشد چون با نهادینه کردن اهداف و تبدیل کارمندان به کارمندان مطیع و دلسوز دیگر نیازی به موارد بعدی نداریم و به سوی اهداف گام بر می داریم.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

وظایف افراد 10 سال 3 ماه ago #55325

با سلام خدمت استاد گرامی
ابنتدا باید مشکل پیش آمده را بررسی کنیم و ببینیم سرچشمه آن کجاست. اگر مشکل ضعف مدیریتی خودمان باشد که باید سریعا آن را برطرف کنیم تا از آسیب های بعدی جلوگیری کنیم. در درجه دوم اگر مشکل از افراد مربوطه باشد که مجدد آن را ارزیابی می کنیم و تا جایی که امکان دارد با آموزش کافی و کارآمد. با برطرف کردن مشکلات شخصی تا حد امکان این بحث را پایان میدهیم و اگر حل نشد در مرحله آخر به کارگیری نیروی جدید می پردازیم.
با تشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

وظایف افراد 10 سال 3 ماه ago #55615

باسلام خدمت استاد گرامي
ابتدا بررسي ميكنم مشكل كجاست كه باعث شده كارمندان كار خود را بخوبي انجام ندهند.بعد با ارزيابي و ايجاد انگيزه كمبودهاي كارمندان خود را برطرف ميكنم.البته بهترين روش اقناع و تبليغ اهداف سازمان ميباشد كه ميتوان با شيوه هاي مختلف مانند پاداش و هدايا در پيشرفت كار تاثير گذارد.

باتشكر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3
مدیران انجمن: مژگان خسروی رستمی