دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403

 



موضوع: چندين راه براي جلب رضايت مخاطب

چندين راه براي جلب رضايت مخاطب 10 سال 4 ماه ago #47209

1-حتی با چیزهای کوچک مثل یک دست نوشته یا یک مکالمه تلفنی کوتاه . بسیاری از شرکتها بزرگ مخاطبين را با مکالمه های تلفنی عذاب آور و یا 4 صفحه اطلاعات مبهم درگیر میکنند در حالی که باید با مخاطب مثل یک شخصیت محترم برخورد کرد نه یک مشکل

2- پی گیر باشید
خیلی عجیب است که پی گیری کردن را همه فراموش میکنند. پی گیر بودن به 3 دلیل بسیار مهم است. 1- نشان میدهد که شما برای رفع موضوع تلاش میکنید. 2- شما این امکان را پیدا میکنید که موارد جدیدی را بررسی کنید. 3- هیچ کس انتظارش را ندارد

3- برای بهبود شرایط تلاش کنید
وقتی مشکلی واقعا شما را به دردسر انداخته صراحتا به آن اعتراف کنید و هر کاری که برای حل آن از دستتان بر می آید انجام دهید. چرا که نه! برای بهتر کردن اوضاع بیشتر از آنچه که افراد انتظار دارند برایشان تلاش کنید

4- مخاطبين را بی خبر نگزارید
این حس را همه تجربه کردیم زمانی که پشت خط تلفن منتظر ماندید و هیچ صدای موسیقی هم بگوش نمیرسد. در این حالت با خودتان میگویید من هنوز پشت خط هستم یا نه؟ چه اتفاقی افتاده؟ الو ! الو؟ اگر این تجربه رو داشته اید می دانید که چه حس بدی دارد. همیشه از دیگران بخواهید تا ازانتظاراتشان نسبت به شما بگویند
آخرين ويرايش: 10 سال 4 ماه ago توسط مژگان خسروی رستمی. دليل: تغییر آیکون موضوع
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مژگان خسروی رستمی