یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

 


  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3

موضوع: نفوذ در بازار

نفوذ در بازار 10 سال 4 ماه ago #46840

با سلام
اول اینکه تبلیغات رو به صورت حرفه ای کار کنم
دوم اینکه مخاطبان خاص رو پیدا کنم و اینکه چه جنسیتی از اون کالا بیشترین استفاده رو دارند
ایجاد تنوع بیشتر و هم اینکه میتوان یک سری تسهیلات برای مخاطبان در نظر بگیرم مثل هدایا و اشانتیونها

با تشکر
رحم دل
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

نفوذ در بازار 10 سال 4 ماه ago #47677

با سلام و عرض ادب

 * اطلاع رساني از طريق پيامك
 * درنظر گرفتن هداياي ويژه براي خريد نقدي مشتري
 * تخفيف ويژه براي كارمندان
 * شركت در قرعه كشي
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

نفوذ در بازار 10 سال 4 ماه ago #47741

با توجه به اینکه محصولمان فرهنگی می باشد و تفاوتهای بازاریابی در محصولات فرهنگی با محصولات تجاری ،باید اقدام به تنظیم برنامه ارتباطات بازاریابی یعنی ترغیب نماییم و مهمترین اصل به نظر من برای فروش بیشتر این است که بایستی با مشتریان خود تعامل و ارتباط صمیمانه تری ایجاد کنیم تا از طریق مشتریان وفادار بتوانیم مشتریان جدید پیدا کنیم و دیگرسازماندهی جهت عرضه محصولات فرهنگی میباشد ، بایستی برای محصول و خدمات ارائه شده تقاضا ایجاد نمود همچنین شناخت دقیق عناصر فرهنگی مخاطب در بازاریابی مهم می باشد مانند برنامه های تبلیغاتی جهت بالابردن سطح آگاهی مخاطبانمان که استفاده از کالای فرهنگی ما چقدر میتوادند در زندگی آنها تاثیرگذار باشد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

نفوذ در بازار 10 سال 4 ماه ago #48878

با سلام
با توجه به اینکه کالای مورد نظر یک کالای فرهنگی میباشد، باید سعی کنیم در مراکز توزیع کالاهای فرهنگی مثل کتابفروشی ها فضایی را ایجاد کنیم که کالای مورد نظر به خوبی در معرض دید مردم قرار گیرد.همچنین می توانیم قیمت را کاهش داده یا تخفیفاتی ویژه برای مشتریان در نظر بگیریم، یا آن کالا را به همراه یک کالای دیگر عرضه کنیم تا انگیزه بیشتری برای مصرف آن ایجاد شود.استفاده از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات و معرفی کالا به روش های مختلف از جمله رسانه های گروهی،اینترنت، استفاده از تابلوهای بزرگ دیواری و خیابانی نیز موثر میباشد.
با تشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

نفوذ در بازار 10 سال 4 ماه ago #49147

با توجه به مدت زمان عرضه کالا و بلوغ آن بخشی از مسائل مربوط به تبلیغ خود به خود حل شده و باعث کاهش هزینه هاست.
1- برگزاری جشنواره فروش ویژه با در نظر گرفتن مشوقهایی مانند (تخفیف-قرعه کشی-خدمات پس از فروش رایگان و یا در صورت خرید عمده ارسال به مقصد خریدار - ایجاد شرایط پست )

2- واگذاری نمایندگی با شرایظ مناسب

2- روش های اطلاع رسانی (نصب بنر و تابلو در محل یا منطقه- ارسال اس ام اس-درج آگهی در روزنامه ها و نشریات)
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

نفوذ در بازار 10 سال 4 ماه ago #49690

با سلام
مهمترين كار ما مقايسه كالا فرهنگي اوليه ارائه شده خود ما با ساير كالاهاي ارائه شده مشابه در بازار مي باشد.
با اين كار خيلي اطلاعات ارزشمندي بدست مي آيد.كه به تناسب كار ميتوانيم تصميمات خيلي بهتري بگيريم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3
مدیران انجمن: مژگان خسروی رستمی