خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام
فرض کنید یک کالای فرهنگی را مدتهاست که در بازار عرضه مینمائید، حال تصمیم دارید همان کالا را در همان بازار به مقدار بیشتری عرضه کنید. جهت فروش بیشتر همان کالا در همان بازار چه تدابیری میاندیشید؟ با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: علی ابراهیم بابایی▲, مهدی کاظمی ملایری, عبدالرضا جهانی سادات محله, فاطمه بهبودی
|
|
1.فروش این کالا با هدایای ویژه
2.کد شرکت در قرعه کشی 3.تخفیف ویژه برای مشتریان جدید و قدیمی 4.استفاده از عناوین جذاب برای جذب و بر انگیختن مخاطبان 5.روش های خرید کردن را برای مشتری بسیار راحت کنیم 6.مدل های فروش را بیشتر کنیم مثلا ( فروش اینترنتی -تلفنی-بین اللملی یا جهانی) |
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
پس از نفوذ در بازار ؛ این سهم بازار بایستی افزایش یابد. می بایست بخش بیشتری از میزان رشد بازار را به نسبت سهم کنونی خود بدست آورد لذا پس از تحقیق و تحلیل بازار ، سرمایه و میزان تولید را افزایش داده ؛ فعالیت های تبلیغاتی را افزایش می دهیم و بدنبال آن افزایش تولید و توسعه محصول انجام خواهد
گرفت. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
1- ارائه تخفيف
2- ايجاد شرايط اقساطي براي كارمندان يا هم صنفان 3- تبليغ در رسانه ها و مطبوعات كثير الانتشار 4- تبليغات پيامكي 5- اشانتيون |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام
برای اینکه بتوانیم سهم بازار کالای خود را در بازار داشته باشیم باید روش های خرید کردن را برای مشتریان آسان کرد مانند(خرید اینترنتی و یا تلفنی)، می توان تخفیف های ویژه ای برای مشتریان گذاشت و با تبلیغاتی نظیر پوستر و بیلبورد های تبلیعاتی باعث جذب و برانگیختن مخاطب را زیاد کرد. با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و خسته نباشید
با پیشنهادات جدید مثل: 1- یکی بخر دو تاببر 2-تعیین جایزه و شرکت در قرعه کشی با جایزه ویژه 3-مشتریان قدیمی با معرفی مشتریان جدید تخفیف بسیار ویژه ای به آنها تعلق میگیره 4- با تغییرات جدید در بسته بندی و ظاهری زیباتر و جذاب تر از قبل میتوان مشتری را ترغیب کرد مرسی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|