خوش آمديد,
مهمان
|
|
رویکردهای مختلف در تقسیم بندی مخاطبان
مخاطب به مثابه یک بازار رویکرد فرهنگ سلیقه طبقه بندی براساس تجربیات اجتماعی رویکرد خرده فرهنگ ها رویکردشیوه زندگی رویکرد قومیت رویکرد جنسیت مخاطب" هواخواه تعریف مخاطب براساس کانال یا محتوا سنت ساختارگرا در سنجش مخاطبان سنت رفتارگرا(اثرات رسانه ها و استفاده های آن ها) سنت فرهنگی و تحلیل دریافت نظریه انتظار – فایده مدل کنش اجتماعی تقسیم بندی مخاطبان بر مبنای تمایزمتقابل بین گرایش و هدف طبقه بندی مخاطبان براساس نوع روابط اجتماعی طبقه بندی مخاطبان براساس درجه ویژگی های گروهی – اجتماعی طبقه بندی مخاطبان براساس کنترل مخزن اطلاعات و کنترل وقت و موضوع دسته خرسندی مخاطب سرسخت تقسیم بندی مخاطب برمبنای درآمد مخاطب رسالت مند |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|