خوش آمديد,
مهمان
|
|
آميخته بازاريابي چيست ؟
آميخته بازاريابي مجموعه اي از متغيرهاي بازاريابي قابل كنترل است كه شركت آنها را براي كسب واكنش مورد انتظار خود در بازار هدف ، با هم تركيب مي كند. اجزاء اين آميخته كه به 4p معروفند شامل محصول product ، قيمت price ، كانال هاي توزيع place و تبليغات promotion مي باشد. انواع نگرش بازاريابي را نام ببريد. 1- نگرش توليدگرا 2- نگرش محصول گرا 3- نگرش فروش گرا 4- نگرش بازارگرا (مشتري گرا) |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام پاسخ شما مشاهده شد. سپاس
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام
باتشكر از شما در پاسخ سوال دوم "نگرش جامعه گرا" از قلم افتاده است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام ممنون
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|