خوش آمديد,
مهمان
|
|
سلام متشکرم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام پاسخ شما مشاهده شد ممنون
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و احترام
سوال: آمیخته بازاریابی چیست؟ مجموعه ای از متغیرهای بازاریابی قابل کنترل میباشد که شرکتها برای بدست آوردن واکنش بازار هدف این متغیرها را باهم ترکیب می کنند و اجزاء این آمیخته به 4p معروف میباشد شامل محصول، قیمت،مکان توزیع ، تبلیغات |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام سپاس
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ابزار اصلی بازاریابی که خلاصه فعالیت فروشنده است را در این موارد که اصطلاحا "4 Ps " نامیده می شود ، می توان گنجاند:
1- استراتژی تولید Product Strategy 2- استراتژی قیمت Price Strategy 3- استراتژی توزیع Place Strategy 4-استراتژی ترویج یا ارتقاء Promotion Strategy این چهار عامل تحت کنترل بازاریابی و قابل تغییرند بر خلاف عوامل قابل تغییر در محیط بازار ، مثل وضعیت اقتصاد کشور یا حجم تقاضای موجود در بازار برای اجناس تولیدی مشابه در همین صنعت ،که تحت کنترل بازاریابی نیستند دستور العمل امتزاج و مخلوط کردن این عوامل با یکدیگر ، برنامه بازاریابی را می سازد و آن را طرح بازاریابی ( Marketing Plan) می نامند . |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
آمیخته بازار یابی مجموعه ای از متغیرهای بازاریابی قابل کنترل است که شرکت ها آن را برای کسب واکنش مورد انتظار خود در بازار هدف با هم ترکیب می کند. اجزاء این آمیخته که به 4p معروف است شامل:
1- محصول (product) 2- -قیمت ( price) 3 - کانال های توزیع ( place) 4- تبلیغات ( promotion) |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|