شنبه, 08 ارديبهشت 1403

 



موضوع: آمیخته ی بازار یابی

آمیخته ی بازار یابی 9 سال 11 ماه ago #81051

سلام متشکرم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

آمیخته ی بازار یابی 9 سال 11 ماه ago #81054

سلام پاسخ شما مشاهده شد ممنون
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

آمیخته ی بازار یابی 9 سال 11 ماه ago #81233

با سلام و احترام
سوال: آمیخته بازاریابی چیست؟
مجموعه ای از متغیرهای بازاریابی قابل کنترل میباشد که شرکتها برای بدست آوردن واکنش بازار هدف این متغیرها را باهم ترکیب می کنند و اجزاء این آمیخته به 4p معروف میباشد شامل محصول، قیمت،مکان توزیع ، تبلیغات
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

آمیخته ی بازار یابی 9 سال 11 ماه ago #82003

سلام سپاس
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

آمیخته ی بازار یابی 9 سال 10 ماه ago #84879

ابزار اصلی بازاریابی که خلاصه فعالیت فروشنده است را در این موارد که اصطلاحا "4 Ps " نامیده می شود ، می توان گنجاند:
1- استراتژی تولید Product Strategy
2- استراتژی قیمت Price Strategy
3- استراتژی توزیع Place Strategy
4-استراتژی ترویج یا ارتقاء Promotion Strategy
این چهار عامل تحت کنترل بازاریابی و قابل تغییرند بر خلاف عوامل قابل تغییر در محیط بازار ، مثل وضعیت اقتصاد کشور یا حجم تقاضای موجود در بازار برای اجناس تولیدی مشابه در همین صنعت ،که تحت کنترل بازاریابی نیستند
دستور العمل امتزاج و مخلوط کردن این عوامل با یکدیگر ، برنامه بازاریابی را می سازد و آن را طرح بازاریابی ( Marketing Plan) می نامند .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

آمیخته ی بازاریابی 9 سال 10 ماه ago #85083

آمیخته بازار یابی مجموعه ای از متغیرهای بازاریابی قابل کنترل است که شرکت ها آن را برای کسب واکنش مورد انتظار خود در بازار هدف با هم ترکیب می کند. اجزاء این آمیخته که به 4p معروف است شامل:

1- محصول (product)
2- -قیمت ( price)
3 - کانال های توزیع ( place)
4- تبلیغات ( promotion)
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مژگان خسروی رستمی