خوش آمديد,
مهمان
|
|
عواملی که یک مدیر در تصمیم گیری های خود باید به آن توجه کند:
الف:عوامل مربوط به رقبا: رقبا چه کسانی هستند؟ چگونه به رقابت پرداخت؟ استراتژی بازاریابی رقبا کدام است؟ سهم آنهاازبازار چقدراست؟ وضعیت مابا توجه به وضعیت رقبا چگونه است؟ ب-عوامل مربوط به توانایی های شرکت: توانایی ورود به بازار انتخاب شدهرادارم؟ توانایی به دست آوردن سهمی از بازار توانایی حفظ سهمی از بازار توانایی خروج از بزار ج-عوامل مرتبط با مصرف کنندگان: تشخیص نیازها ایجاد مطلوبیت فدرت خرید خریدار بررسی شبکه های توزیع برقراری ارتباط صحیح با مصرف کننده عواملی که بر قدرت خرید مصرف کننده اثر می گذارد مراحل فرایند مدیریت بازاریابی: برنامه ریزی فعالیتهای بازاریابی: 1-تعیین اهداف ارزیابی فرصتها طرح ریزی استراتژی بازاریابی توسعه طرح بازاریابی توسعه برنامه ریزی بازار یابی با سلام و عرض ادب و احترام وسپاس از توجه شما استاد گرامی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام متشکرم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام از توجه شما متشکرم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام جوابی دریافت نکردم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام لطف کردید
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام پاسخ شما دریافت شد متشکرم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|