خوش آمديد,
مهمان
|
|
رابطه بازاریابی و تبلیغات رابطه ای مستقیم است به این گونه که تبیغات ذهن مشتری را آشنا به کالا نگه می دارد و به ایجاد تقاظا کمک می کند و بازاریابی به دنبال ایجاد اطمینان برای ارضای نیازهای مشتریان و سوآوری بیشتر است و هر دو بر ذهن مشتری کار کرده و فعالیتی ادامه دار را برای ارتباط مداوم با مشتری دنبال می کنند. و از طرف دیگر موفق بودن هر کدام از این دو باعث رشد دیگری می شود به عبارت دیگر اگر تبلیغات بین افراد و کالا ارتباط برقرار کند از بار وظایف بازاریابی کاسته شده ولی فعالیت بازاریابی عملکرد ذاتی خود را دنبال می کند.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: ناصر مصداقی بهاری
|