خوش آمديد,
مهمان
|
|
تاریخچه
در ششم آذر ماه ۱۳۸۵، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد. واگذاری و توزیع سیمکارتهای شرکت ایرانسل در سه شهر تهران، تبریز و مشهد از روز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶ آغاز شد. ایرانسل به انگلیسی Irancellعرضه کننده سیم کارتهای تلفن همراه در ایران است. این شرکت حاصل سرمایهگذاری مشترک گروه امتیان آفریقای جنوبی ۴۹ درصد و شرکت گسترش الکترونیک ایران ۵۱ درصد میباشد. سهام ایرانسل تاکنون وارد بورس کشور نشده است ولی مدیر عامل ایرانسل گفته است : شخصاً علاقمند به ورود به بورس هستم اما صاحبان سهام باید در این خصوص تصمیم بگیرند صاحبان سهام ایرانسل تاکنون تصمیمی راجع به ورود به بورس کشور اتخاذ نکردهاند در صورتی که رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور چندین سال متوالی از ورود ۲۱ درصد از سهام ایرانسل سخن گفته است. از بدو تاسیس ایرانسل هیچگونه برخورد جدی با ایرانسل نشده است اما گویا با تغییر رییس سازمان مقررات رادیویی کشور این موضوع در حال پیگیری میباشد. طبق گفته مدیر عامل ایرانسل ورود ایرانسل به بورس ، بورس کشور را تکان خواهد داد. خدمات ایرانسل در تاریخ 10 خرداد سال 92 به عنوان اولین و بهترین اپراتور ایران اعلام شد . ایرانسل هماکنون در ایران خدمات نسل ۲٫۵ و ۲٫۷۵ شبکه جیاسام (GSM) را ارائه میدهد. از جمله خدمات ایرانسل میتوان به: اینترنت همراه با سرعت دوبرابر بر پایه فناوریEDGE؛ اس ام اس و ام ام اسSMS&MMS؛ ایمیل ایرانسل؛ خدمات اینترنت پرسرعت بر روی وایمکس؛ سیستم E-care و E-charge؛ پیامک صوتی؛ نمای دوستان و خانواده (یافتن مکان خود و سایر مشترکین)؛ اطلاعات شهری؛ انتقال شارژ؛ خدمات بانکداری همراه و باجه ایرانسل و کد#7*؛ و ... لازم به ذکر است تمامی مشترکین ایرانسل در تمامی ساعات روز و در هفت روز هفته و در365 روز سال میتوانند جهت تماس با مرکز مشترکین ایرانسل با شماره 700 از خطوط ایرانسل و با شماره00989377000000 از سایر خطوط جهت پشتیبانی و راهنمای تماس بگیرند. مشترکین با زبان های فارسی انگلیسی و عربی میتوانند با کارشناسان مرکز تماس ایرانسل که در شهر های تهران، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و ... هستند صحبت کنند تماس شما براساس مکان تماستان به کارشناس منطقه ای وصل خواهد شد. ایرانسل من با برنامه کاربردی «ایرانسل من» می توانید راحت و سریع حساب های تلفن همراه و وایمکس تان را مدیریت کرده و اطلاعات حساب خود را در هر لحظه مشاهده نمایید. بعضی از کاربردها و مزایای «ایرانسل من» عبارتند از: کنترل مصرف و شارژ حساب؛ تغییر طرح تعرفه؛ شارژ حساب؛ دریافت و پرداخت صورت حساب؛ فعالسازی بسته های افزایشی؛ ثبت و بازبینی رخدادها؛ راهبردی ایرانسل پیشرو در تکنولوژی و مشتری مداری؛ توسعه زیرساختهای پایدار و پیشرفته مبتنی بر فناوریهای نوین شبکه تلفن همراه در سطح کشور ؛ توسعه بستر ارتباطی پر سرعت بیسیم مبتنی بر فناوری نوین وایمکس در سطح کشور؛ ارائه بهترین کیفیت محصول و سرویس؛ ارائه مناسبترین خدمات با بهصرفهترین قیمت و تمرکز زدایی در خدمت رسانی؛ افزایش کیفیت شبکه بصورت مستمر، جهت دار و هوشمند؛ گسترش و افزایش ظرفیت شبکه و بهروزرسانی؛ حرکت به سمت اپراتور پیشرو و نوآور در سطح منطقه؛ حداکثر استفاده از توان داخلی و ایفای نقش مولد در ارتقای دانش و تکنولوژی کشور؛ ایجاد زیرساختهای مناسب و مورد نیاز برای پیاده سازی انواع خدمات دیتای همراه؛ فراهم ساختن بستر مدیریت خدمات به وسیله مشتری؛ توانمندسازی نیروی انسانی با بهروز کردن دانش کارکنان در راستای ارائه خدمات کیفی به مشتریان متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز؛ دستاوردهای مهم شرکت ایرانسل : تحقق اهداف برنامه های بلند مدت سوم و چهارم کشور؛ تحقق خصوصی سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی بیشتر؛ تحقق سیاستهای دولت و مجلس محترم درخصوص تثبیت و کاهش قیمتها افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه نوآوری، تحرک و نشاط در بازار تلفن همراه کشور ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۳۳ هزار نفری در کشور کاهش تصدی گری دولت و افزایش درآمدهای آن ۱/۲میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی تا کنون حرکت در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از اتلاف انرژی ارائه سرعت بالا در انتقال دیتای همراه و ارائه بیشترین سرعت باند پهن در کشور انعطاف در تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشتری و ارائه تعرفه بدون هزینه جابجایی و شارژ بدون تاریخ مصرف ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشور عرضه محصول منحصربه فرد سیمکارت پیام رسان ویژه کاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمانها، شرکتها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی و تجهیزات ایجاد بزرگترین مرکز تماس شبانه روزی خاورمیانه و مراکز تماس منطقه ای با گویشهای محلی توسعه همکاری با بانکها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس های پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه بعنوان خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورتحساب پیشرفته، چابک و منعطف برای ارائه سرویسهای صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بینالملل برای سیمکارتهای اعتباری و فراهم سازی امکان رومینگ بینالملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونیک برای فروش سیمکارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانکها دسترسی به امکان خرید اعتبار در خارج از کشور از طریق اینترنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی اهداف تبلیغات فروش بیشتر در سطح کشور؛ گسترش دامنه فروش در تمامی روستاها؛ فروش از طریق الکترونیک؛ |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|