شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



موضوع: مفهوم و ابعاد بازاریابی اجتماعی

مفهوم و ابعاد بازاریابی اجتماعی 9 سال 10 ماه ago #88906

مفهوم بازاریابی اجتماعی آخرین و جدیدترین مفهومی است که در فلسفه­ های پنجگانه بازاریابی مطرح می­شود. تعدادی از اندیشمندان و صاحبنظران دانش بازاریابی، عقیده دارند که تأکید مفهوم بازاریابی تنها بر تأمین نیازها و خواسته­ های مشتریان است و سلامت اجتماعی و جامعه جایگاهی در این فلسفه ندارد. آنها بر این باورند که مدیران سازمان­ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش کنند تا نیازها، خواسته­ ها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین نمایند تا شرکتشان بتواند در مقایسه با شرکت­های رقیب این نیازها و خواسته­ ها را به صورت کارآمدتر و کارآتر تأمین نماید. این اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد که رفاه و تندرستی مشتری و جامعه فراهم شود.
نوشتار زیر نگاهی است اجمالی به مفهوم و ابعاد بازاریابی اجتماعی :
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: محمد احمدی