خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلا خدمت استاد با اخلاقم و دانشجویان عزیز
بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند. بازاریابی امری ست که در جهت برنامه ریزی نحوه حضور در بازارهای هدفگیری شده برای محصولات/خدمات نقشی پررنگ ایفا می کند.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|